Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@09:05:31 GMT

عکس ؛ لژیونر محبوب مهمان ویژه استقلالی ها شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۰۱۳۴

عکس ؛ لژیونر محبوب مهمان ویژه استقلالی ها شد

مدافع تیم ملی شب گذشته میهمان ویژه اردوی آبی ها بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از پیروزی ۵ بر صفر استقلال برابر الریان مرتضی پورعلی گنجی که در لیگ قطر شاغل است سری به اردوی این تیم زد و با بازیکنان خوش و بش کرد.

پورعلی گنجی با بازیکنان استقلال مثل محمد دانشگر، میلاد زکی پور، آرش رضاوند و ارسلان مطهری در نفت تهران هم بازی بوده و سابقه بازی با بازیکنانی مثل چشمی، وریا غفوری و سیدحسین حسینی را در تیم ملی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال استقلال شب گذشته با برتری قاطع برابر الریان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرتضی پورعلی گنجی آرش رضاوند آرش رضاوند استقلال تهران العربی مرتضی پورعلی گنجی میلاد زکی پور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که ویدیویی در صفحه اینستاگرامی ورزش سه منتشر شد که طی آن، یک هوادار علاقه مند به فوتبال که دچار معلولیت بود، در یک زمین چمن مصنوعی، با دست مشغول انجام فوتبال بود آن هم در میان هم تیمی ها و رقبایی که همگی به صورت جدی و به شکل عادی، در حال انجام فوتبال با پاهایشان بودند.

انتشار این ویدیو بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت و این هوادار علاقه مند به فوتبال مورد ستایش همگان قرار گرفت که با وجود معلولیت در پاهایش، اما به مانند یک رقیب قدرتمند و قابل احترام، مشغول انجام بازی فوتبال است، جوانی که محمدجواد نصیرمقدم نام دارد.

رسانه رسمی استقلال با انتشار تصویری از حضور محمدجواد نصیرمقدم در تمرین امروز آبی ها نوشته است:

نصیرمقدم بعد از انتشار این ویدیو در گفت‌وگویی اعلام کرد به استقلال علاقه زیادی دارد و امیدوار است روزی در تمرین تیم محبوبش حاضر شود‌ که امروز این اتفاق با دعوت جواد نکونام سرمربی استقلال رخ داد.

محمدجواد علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار عزیز هدیه داد و تصویری هم به یادگار، با یکدیگر ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • دو بانوی ورزشکار پارادوومیدانی کشور مهمان ویژه تمرین پرسپولیس
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند