Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@08:16:56 GMT

رسمی؛ سوسو از میلان به سویا پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۰۱۸۹

سوسو، بازیکن 26 ساله میلان با قراردادی قرضی همراه با بند خرید به سویا پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد جدایی سوسو از میلان منتشر شده بود و این هافبک خلاق در نهایت بعد از توافق با سویا، با این عقد قرارداد کرده و راهی لالیگا شد. باشگاه میلان ساعتی قبل مدعی شد با سویا برای انتقال سوسو به صورت قرضی تا پایان فصل بعد و بند اجباری خرید در صورت رخ دادن شرایط خاصی به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در بیانیه باشگاه میلان آمده است: "ما از سوسو بخاطر رفتار توام با تعهد و حرفه ای او تشکر کرده و برای او بهترین ها را آرزو می کند."

 

این بازیکن 26 ساله با گزینه قرضی 18 ماهه با گزینه خرید 22 میلیون یورو راهی سویا شده و در صورت صعود این باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا، جذب سوسو اجباری خواهد بود. سوسو در ژانویه سال 2015 از لیورپول به میلان پیوست، اما تا ژوئن سال 2016 به صورت قرضی برای جنوا بازی کرد. سوسو 153 بازی برای روسونری انجام داد و 24 گل به ثمر رساند.

 

سویا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مصدق کشاورزی در جمع خبرنگاران افزود: از ۱۷ بهمن آغاز طرح فجرانه کالابرگ دولت تا کنون بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان یارانه مضاعف در قالب این طرح به بوشهری‌ها تعلق گرفته است.

وی تاریخ پایان مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ را ۱۷ فروردین اعلام و اضافه کرد: اعتبار مرحله سوم از ۱۸ فروردین برای سرپرستان خانوار فعال می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یادآور شد: اعتبار جدید ۲۲۰ هزار تومانی علاوه‌بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی است و خانوار مشمول این طرح به صورت مجزا یارانه نقدی خود را به صورت ماهانه دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: مبلغ حمایتی دولت به صورت اعتبار در حساب سرپرست خانوار تخصیص یافته و در زمان خرید و متناسب با میزان خرید مصرف می‌شود.

کشاورزی اظهار کرد: خانوار‌ها می‌توانند اقلام طرح را در سقف وزنی و کالایی تعریف شده خرید کنند و امکان جا‌به‌جایی اعتبار بین گروه‌های کالایی مقدور نیست؛ به عنوان مثال با اعتبار برنج امکان خرید روغن وجود ندارد.

وی بیان کرد: خانوار‌های مشمول طرح فجرانه کالابرگ می‌توانند اقلام سبد غذایی را در مدت یک ماه و متناسب با نیاز خود خرید کنند و اجباری در خرید تمام اقلام به صورت یک‌جا وجود ندارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: مردم می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجهز شده به زیرساخت طرح کالابرگ الکترونیکی نسبت‌به خرید اقلام اساسی و بهره‌مندی از این حمایت تشویقی دولت اقدام کنند.

وی با اشاره به این‌که اعتبار کالابرگ هرماه باید در همان ماه استفاده شود و قابل انتقال به ماه بعد نیست از مشمولان دهک اول تا هفتم درآمدی خواست ظرف مدت باقی‌مانده از یارانه تشویقی دولت بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • مصطفی نائیج‌پور به نفت آبادان پیوست؛ رسمی
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • ارایه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • ارائه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • محمد آبشک به استقلال خوزستان پیوست؛ رسمی
  • ماجراهای سوسو، بابا گازی و دوستان تازه اش در انیمیشن «موتورها»
  • تاریخ رونمایی iOS 18 و هوش مصنوعی اپل به‌صورت رسمی اعلام شد!
  • مسیر صعود ایران به جام جهانی چگونه است؟