Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-20@03:33:35 GMT

سنای آمریکا مرحله سوم محاکمه ترامپ را آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۰۲۳۷

سنای آمریکا مرحله سوم محاکمه ترامپ را آغاز کرد

سنای آمریکا در ششمین روز از محاکمه دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور، روز چهارشنبه سومین مرحله از این محاکمه را که شامل پرسش و پاسخ از مدیران استیضاح و وکلای ترامپ می‌شود، آغاز کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نوشته تارنمای خبری هیل، در این نشست از محاکمه ترامپ، سناتورهای جمهوریخواه و دمکرات پرسش‌های خود را به صورت مکتوب به «جان رابرتز» قاضی ارشد دیوان عالی ایالات متحده می‌دهند تا او از هفت نماینده دمکرات موسوم به «مدیران استیضاح» یا وکلای ترامپ بپرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سپس هر یک از افراد مورد پرسش، 5 دقیقه فرصت دارد که به سوال خود پاسخ دهد.

جلسه امروز محاکمه که از ساعت 20:30 دقیقه چهارشنبه شب به وقت تهران آغاز شده، ششمین نشست محاکمه ترامپ است و 8 ساعت (بدون احتساب ساعت‌های تنفس) طول خواهد کشید.

سناتورهای آمریکایی سه ساعت پیش تشکیل جلسه دادند و طی آن «میچ مک‌کانل» رهبر اکثریت جمهوریخواه و «چارلز شومر» رهبر اقلیت دمکرات درباره چگونگی ارائه پرسش و پاسخ به توافق رسیدند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ

فردی در نیویورک مقابل ساختمان محل برگزاری دادگاه دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اقدام به خودسوزی کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، دقایقی بعد از تعیین هیئت منصفه دادگاهی که قرار است به پرونده دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن رسیدگی کند، فردی در مقابل این دادگاه خودش را به آتش کشید.

هنوز جزئیاتی از این حادثه و هویت فردی که دست به خودکشی زد،و انگیزه وی منتشر نشده است.

به گزارش تسنیم، براساس پرونده حق السکوت ترامپ، دادستان‌های نیویورک اعلام کردند که ترامپ پیش از انتخابات سال 2016، از مایکل کوهن وکیل سابق خود خواسته تا 130 هزار دلار را به عنوان حق السکوت در ازای رابطه جنسی وی با استورمی دنیلز پرداخت کند و سپس با جعل اسناد پرداختی آن، این رقم را به عنوان هزینه‌های قانونی نشان دهد.

این در حالی است که ترامپ هر گونه رابطه با دنیلز را رد کرده است. نام واقعی این بازیگر، استفانی کلیفورد است.

پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده 6 ژانویه برای ترامپدرخواست ترامپ برای اجتناب از پیگرد قضایی بررسی می‌شودحمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خودسوزی شهروند آمریکایی در مقابل دادگاه ترامپ
  • محاکمه ترامپ وارد چهارمین روز شد
  • خودسوزی یک فرد مقابل دادگاه ترامپ
  • قانون جالبی در فوتبال که نمی‌دانستید!
  • ببینید | شعرخوانی آرش شفاعی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در ششمین شب دومین مرحلهٔ رقابت‌های سرزمین شعر
  • نمایش ۴ اثر در ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • پایان صبر استراتژیک ایران!
  • اعتراف ترامپ درباره هزینه‌های آمریکا برای جنگ در خاورمیانه (فیلم)