Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:17:37 GMT

دیگو کالدرون به حریف استقلال پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۰۲۴۰

دیگو کالدرون مهاجم سابق الکویت به تیم الشرطه پیوست.

 

به گزارش "ورزش سه"، تیم الشرطه عراق توانست دیگو کالدرون را به عنوان بازیکن آزاد خریداری کند. او ۳۱ ساله است و در پست مهاجم نوک نقش آفرینی می‌کند و چند سال هم در لیگ کلمبیا حضور داشت.

 

البته کالدرون سال های اخیر در کشورهای عربی بازی می‌کرد و پیراهن تیم هایی چون الکویت، الاسماعیلی مصر و الفیصلی عربستان را بر تن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

الشرطه مدافع عنوان قهرمانی لیگ عراق، هم‌گروهی استقلال است و آبی‌ها در اولین گام در شهر کربلا میهمان این تیم خواهند بود.

عراق استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

همشهری‌آنلاین - بهروز رسایلی

مسابقات لیگ برتر در حالی وارد هفته بیست‌وچهارم می‌شود که حالا دیگر عملا می‌توان گفت کورس قهرمانی بین استقلال و پرسپولیس در جریان است؛ دو تیمی که با یک امتیاز فاصله در رده‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند و نبرد جانانه‌ای برای بالا بردن جام در پایان فصل خواهند داشت. این کورس جذاب از زوایای متعدد قابل بررسی است و بخش قابل‌توجهی از محتوای رسانه‌های ورزشی را به‌خودش اختصاص داده. مطلب پیش رو نیز به مرور دو نکته در این زمینه می‌پردازد.

امتیاز نامرئی استقلال پرید

از همان زمانی که دربی برگشت تهران به تساوی بدون گل انجامید، این بحث داغ شد که درصورت برابری امتیازات سرخابی‌ها در پایان فصل، آیا گل زده در خانه حریف ارزشی خواهد داشت یا نه؟ می‌دانیم چند فصلی هست که ملاک اول برای تعیین تیم برتر، به نتیجه بازی رودررو تغییر کرده است. دربی رفت به میزبانی پرسپولیس یک-یک مساوی شد و دربی برگشت به میزبانی استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید. بنابراین اگر گل زده در خانه حریف ارزش می‌داشت، استقلال دست بالا را در اختیار می‌گرفت. با این حال سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ سرانجام در یک برنامه تلویزیونی به صراحت اعلام کرد درصورت برابر شدن امتیازات و نیز تشابه نتایج در مسابقات رودررو، تفاضل گل ملاک است و گل زده در خانه حریف ارزشی ندارد. به این ترتیب برتری استقلال فعلا همان یک امتیاز است و اگر پرسپولیس به این تیم برسد، نهایتا تفاضل گل تعیین‌کننده تیم برتر خواهد بود. این طبیعتا نمی‌تواند خبر خوبی برای آبی‌ها باشد، اما گذشته از اینکه اساسا با برگزاری ۲‌مسابقه رفت و برگشت در یک ورزشگاه و در شرایط کاملا مشابه دیگر خانه خودی و حریف معنایی ندارد، باید به این نکته هم توجه کرد که در لیگ‌های معتبر اروپا مثل اسپانیا و ایتالیا نیز درصورت برابری امتیازات و کسب نتایج یکسان در مسابقات رودررو، سراغ تفاضل گل می‌روند و گل زده در خانه حریف فاقد ارزش است. هم‌اکنون تفاضل گل استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۱۹و ۱۷است و وقت آن رسیده که سرخابی‌ها برای به جا گذاشتن یک ذخیره مطمئن، کمی بیشتر گل بزنند.

اگر نتایج دور رفت تکرار شود

۷‌بازی پایانی فصل برای سرخابی‌ها به‌شدت سرنوشت‌ساز است و همه نگاه‌ها به نتایج ۲‌تیم در این بازه زمانی دوخته شده. قطعا هیچ روزی در فوتبال شبیه دیروز نیست، اما می‌شود نگاهی به ۷‌بازی پایانی استقلال و پرسپولیس انداخت و این سؤال را مرور کرد که اگر عینا نتایج دور رفت تکرار شود، کدام تیم قهرمان خواهد شد؟

استقلال در این ۷‌بازی باید مقابل شمس‌آذر، تراکتور، ذوب‌آهن، فولاد، نساجی، گل‌گهر و پیکان قرار بگیرد. این در حالی است که آبی‌ها از هماوردی با این رقبا در نیم‌فصل اول مجموعا ۱۳امتیاز به‌دست آوردند. پرسپولیس هم در ۷‌گام آخر باید رودرروی نفت آبادان، سپاهان، نساجی، هوادار، استقلال خوزستان، شمس‌آذر و مس رفسنجان قرار بگیرد. پرسپولیس در دور رفت برابر این تیم‌ها در مجموع ۱۲‌امتیاز به‌دست آورد. در نتیجه اگر قرار به تکرار همین نتایج باشد، با احتساب برتری یک امتیازی فعلی استقلال، آبی‌ها با ۲‌امتیاز اختلاف قهرمان خواهند شد.

کد خبر 845103 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران