Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوستر دومین جشنواره نمایش‌های کوتاه آبادان، با حضور مدیران و اهالی فرهنگ و هنر منطقه آزاد اروند در منزل مرحوم علی غلامی پیشکسوت تئائر خوزستان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، آئین رونمایی از پوستر دومین جشنوار تئاتر نمایش های کوتاه آبادان شامگاه (چهارشنبه ۹ بهمن‌) با حضور مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان، پیشکسوتان و اهالی فرهیخته فرهنگ و هنر آبادان و خرمشهر، در منزل زنده یاد علی غلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این آئین که با عنوان یادبود استاد زنده یاد علی غلامی و با حضور جمع کثیری از مسئولان، پیشکسوتان و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد، بخشی از اشعار و سروده های این هنرمند فقید قرائت شد و همچنین هنرمندان حاضر در مراسم به بیان خاطراتی از استاد غلامی پرداختند.

 

«لیلا یدالله زاده» در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: این جشنواره از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۸ بهمن در محل سالن تئاتر شهر آبادان برگزار و یاد و خاطره مرحوم استاد علی غلامی گرامی داشته می شود

 

دبیر اجرایی دومین جشنواره نمایش های کوتاه آبادان افزود: همچنین طی مراسمی از اکبر سلمانی زمانی پیشکسوت عرصه هنر همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره تجلیل به عمل می آید.

 

یدالله زاده تصریح کرد: آئین افتتاحیه دومین جشنواره نمایش‌های کوتاه تئاتر شهر آبادان (۲۳ بهمن) با حضور گروه های شرکت کننده در جشنواره، هنرمندان و پیشکسوتان در بهشت صادق (ع) قطعه هنرمندان بوشهر برگزار می شود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما مسجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س شهادت حضرت فاطمه زهرا س مسجد مسجد مسجد رویداد ملی فهما منطقه آزاد اروند رونمایی از پوستر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد چشمگیر گرما در اروند

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۳۳ درجه را نشان می‌دهد که نشان از افزایش ۱۱ درجه ای گرما دارد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۲۵ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۲ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۲ متر بر ثانیه و هفت کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۳۰ سالگی «داستان عامه‌پسند» در جشنواره کلاسیک
  • رشد چشمگیر گرما در اروند
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • نمایش فیلم‌های درام و فانتزی در فصل نهم ششمین پاتوق فیلم کوتاه
  • رشد نم هوا در اروند
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان اتاق بازرگانی ایران و آلمان