Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی احمدی؛ دبیر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا

محمدرضا شجریان، هفته گذشته دوباره در بیمارستان بستری شد و این اتفاق بسیاری را نگران کرد چرا که در برخی از اخبار درست یا غلط خبر از وضعیت  نامساعد او می‌دادند اگرچه مسئولین بیمارستان وضعیت او را مساعد اعلام کردند و اظهار داشتند او به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید راد قطعا یکی از بازیگران موثر در  تاریخ سینمای ایران است که نمی‌توان از نقش‌های تأثیرگذارش به راحتی گذشت. بازیگر فیلم "عقاب‌ها" به عنوان داور در جشنواره سی و هشتم فیلم فجر انتخاب شد تا تعجب بسیاری از خانواده سینما را برانگیزد. سعید راد، نرگس آبپرور، فریدون جیرانی، مازیار میری، تورج اصلانی، عباس بلوندی، رضا پورحسین، محمدمهدی عسگرپور و طهماسب صلح‌جو داوران امسال فیلم فجر هستند که به اعتقاد خیلی‌ها ترکیب عجیب و غریبی به نظر می‌رسند. اگرچه منطقی است داوران از طیف‌های متفاوت و سلیقه‌های مختلف انتخاب شوند تا نتیجه آرا از سلامت بیشتری برخوردار باشد.

علی‌اصغر طبسی، بازیگر سینما و تلویزیون و فیلم‌های سربازان جمعه، متروپل، اعتراض، جرم، رئیس و... مسعود کیمیایی، از دنیا رفت. او که پس از یک تصادف سخت مراحل بسیار طاقت‌فرسایی را در بیماری سپری کرد، هفته گذشته درگذشت و خبرگزاری برنا فقدان این هنرمندان را به خانواده هنر تسلیت می‌گوید.

مهناز افشار که چند ماهی است به دلایل مختلف در رأس اخبار است و خواسته یا ناخواسته حواشی بسیاری در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌اش رخ داده است، هفته گذشته با انتشار پستی در توئیتر و استوری اینستاگرامش  به محسن تنابنده و تهیه‌کننده فیلم "قسم" بابت حذف عکسش از پوستر فیلم قسم معترض بود و جالب اینکه با هیچ واکنشی از سوی تنابنده اعتراض او مواجه نشد. قابل ذکر است محسن تنابنده در روزهای پایانی هفته با انتشار ویدئویی در صفحه  شخصی‌اش از تیزر فیلم "قسم" در لحظاتی بازی مهناز افشار را به تصویر کشید.

مهران احمدی پس از چند فصل غیبت به سریال "پایتخت" بازگشت تا کنار گذاشته شدن علیرضا خمسه و نقش بابا پنجعلی با بازگشت کاراکتر بهتاش فریبا جبران شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسعود کیمیایی سیروس مقدم سعید راد مهناز افشار محمد رضا شجریان محسن تنابنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی

مرغان دریایی میزبان مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر هستند. 

طرفداری | برایتون و منچسترسیتی در بازی معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. 

اطلاعات بازی برایتون و منچسترسیتی بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 (25 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه آمکس داوران: جرد ژیلت (داور اصلی) - جان بروکس (داور وار) ترکیب اولیه برایتون و منچسترسیتی

برایتون در حال تکمیل

منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، آکانجی، آکه، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، کواچیچ، فودن | آلوارز

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • جدال محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی؛ قهرمان المپیک به پاریس می‌رود یا پدیده فرنگی؟
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • تصویر دیده نشده از محمدرضا شجریان
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان/ عکس
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • پرسپولیس با ۵ تغییر مقابل آلومینیوم اراک بازی می‌کند
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم