Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دوزیست» فیلمی اجتماعی از برزو نیک‌نژاد کارگردان کمدی «لونه زنبور» است که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، برزو نیک‌نژاد با کارگردانی فیلم «دوزیست» در  بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

او که برای بینندگان تلویزیونی با ساخت سریال دردسرهای عظیم 1 و2 شناخته می‌شود، در سینما هم کارگردانی آثاری همچون لونه زنبور، زاپاس و ناخواسته را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از همکاری نیک‌نژاد و سعید خانی به عنوان تهیه‌کننده در فیلم لونه زنبور، این دو این بار در ساخت فیلم «دوزیست» در کنار هم قرار گرفته‌اند تا شاید بتوانند موفقیت نسبی لونه زنبور در گیشه را با دوزیست در جشنواره تکرار کنند؛ فیلمی که قرار است سه‌شنبه ۱۵ بهمن در سالن اصحاب رسانه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجرنمایش داده شود.

جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی و پژمان جمشیدی گروه بازیگری این فیلم اجتماعی را تشکیل می‌دهند.

سعید خانی در گفتگویی که پیش از این با باشگاه خبرنگاران جوان داشته است با اشاره به این که دوزیست با حمایت بخش خصوصی ساخته شده و از سوی هیچ نهاد دولتی پشتیبانی نشده است افزود: این فیلم هیچ شباهتی به کار‌های قبلی برزو نیک‌نژاد ندارد. ماجراجویی‌های این فیلم در قالب یک اثر اجتماعی شکل گرفته است.داستان فیلم، درباره چند رفیق است که در محلی زندگی می‌کنند و با ورود یک نفر، قصه فیلم دچار یکسری اتفاقات می‌شود.

تهیه‌کننده فیلم دوزیست مدعی است که او و نیک‌نژاد با هم به زبان مشترکی در لحن فیلمسازی رسیده‌اند.این تهیه‌کننده سینما در این باره می گوید: هماهنگی خوبی بین ما شکل گرفته است. برای تهیه‌کننده خوب است که بتواند کاری بسازد که هم بار هنری و هم مخاطب داشته باشد. برای من به عنوان تهیه‌کننده این موضوع خیلی اهمیت دارد.

از سایر  عوامل‌ «دوزیست» می‌توان به مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، مجری طرح و مدیر تولید: کامران حجازی، تدوین: مهدی سعدی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، صداگذار: علیرضا علویان، موسیقی: آرمان موسی‌پور، مدیر صدابرداری: مهدی صالح کرمانی، طراح لباس: ملودی اسماعیلی، جلوه‌های ویژه بصری: وحید قطبی‌زاده، جلوه‌های میدانی: آرش آقابیگ، برنامه ریز: افشین رضایی، جانشین تولید: علیرضا اصلانی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، دستیار کارگردان: نوید صلاحی، تصویربردار پشت صحنه: مهران کلنگ‌دار، عکاس: مجید طالبی و سرمایه‌گذار: جلال تیموری اشاره کرد.

 پوستر فیلم دوزیست با تصویری از جواد عزتی توسط محمد روح الامین طراحی شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: «حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، میره زیر دست و پا له میشه...»

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: برزو نیک نژاد سریال دردسرهای عظیم جشنواره فیلم فجر 98 فیلم دوزیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به ایران قدیم؛ عکسی عجیب از شکار یک ساواکی در نوروز ۵۸ (+عکس)

در آخرین روز سال ۱۳۵۷ تعدادی از عوامل سازمان منحل شده اطلاعات و امنیت کشور در مقابل نخست وزیری تجمع می‌کنند که همین موضوع باعث شناسایی آن‌ها می‌شود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، روزنامه اطلاعات ۵ فروردین ۱۳۵۸ اسامی ساواکی‌های دستگیر شده در نوروز را منتشر کرد. خبر را بخوانید و عکسی از دستگیری یکی از ساواکی‌ها توسط گروه ضربت را تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • چند باور غلط در مورد عسل
  • کلات مند اثری حیرت‌انگیز در دل کوه‌های دشتی مقصد گردشگران استان بوشهر
  • (تصاویر) دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق العاده از معماری طبیعت
  • فعالیت حدود دو هزار نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • تاثیر زنبور عسل در افزایش محصولات باغی
  • فعالیت هزار و ۵۶۰ نفر در زنبورستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • سفر به ایران قدیم؛ عکسی عجیب از شکار یک ساواکی در نوروز ۵۸ (+عکس)
  • تولید ۲.۵ هزار تن عسل در چهارمحال و بختیاری
  • (ویدئو) خاطره عجیب آقای بازیگر: به یک نفر سیلی زدم، سال بعد کاندیدای سیمرغ شد!
  • طرز تهیه یک باقلوای ساده و متفاوت استانبولی (فیلم)