Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:21:08 GMT

عناوین روزنامه‌های دهم بهمن ماه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۰۷۸۱

عناوین روزنامه‌های دهم بهمن ماه خراسان رضوی

خراسان:

این روزنامه در تیتر نخست عنوان "خروج ۴۰ درصد آمریکاییها از عراق" رامنتشر کرد و زیرش نوشت: همزمان با آزادسازی خان طومان، انهدام دو هواپیمای نظامی آمریکا در افغانستان و عملیات مجدد انصارالله علیه آرامکو، ترامپ از کاهش نیروهای آمریکایی در عراق خبر داد.

عکس نخست روزنامه خراسان با عنوان "خروش امت اسلامی علیه خیانت قرن" تصویری از اعتراضات مردمی در برابر طرح آمریکایی برای سرزمینهای فلسطین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویژه‌نامه خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه در تیتر نخست نوشت: بلندمرتبه‌سازی همچنان بلاتکلیف پهنه‌بندی ۶ ماه دیگر

عکس نخست ویژه‌نامه خراسان رضوی تصویری از حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است. 

روزنامه قدس:

این روزنامه با روتیتر"همه‌پرسی؛ راهبرد اصلی جمهوری اسلامی ایران در برابر طرح خائنانه معامله قرن" تیتر زد: فلسطین، فروشی نیست

عکس نخست روزنامه قدس با عنوان  "خراسان، سوگوار یاس نبی(س)" تصویری از اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در مشهد است.

ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی: 

این ویژه‌نامه در تیتر نخست نوشت: خراسان سوگوار یاس نبی(س)

عکس نخست ویژه‌نامه قدس خراسان رضوی تصویری از دورهمی همکلاسی‌ها و استادان هنرستان طالقانی پس از ۲۰ سال است. 

شهرآرا

عکس و تیتر نخست روزنامه شهرآرا به برد تیم فوتبال شهر خودرو در بازییهای خارجی اخیر و صعودش به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

برچسب‌ها مشهد روزنامه نگار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد روزنامه نگار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد روزنامه نگار معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  رئیس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این مرکز برای ایام شب‌های قدر در سراسر تا استان برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را برنامه‌ریزی و راهبری کرده است. عبدالله ابراهیمی افزود :‌ برنامه‌های شب قدر از جمله عزاداری‌ها، قرائت دعای جوشن کبیر، مراسم احیا و قرآن به سر توسط مبلغین و مداحان اعزام شده صورت میگیرد.   ابراهیمی در خصوص ویژه برنامه روز شهادت حضرت علی (ع) گفت: یک برنامه ویژه نیز در روز شهادت حضرت علی (ع) در مشهد و استان خواهیم داشت. دسته‌های عزا توسط هیات‌های عزاداری از نقاط مختلف شهر حرکت کرده و در مشهد و شهرستان‌ها در یک نقطه منسجم شده و به عزاداری خواهند پرداخت.   وی اضافه کرد: همچنین در روز شهادت حضرت علی (ع) که با روز طبیعت تقارن پیدا کرده است، پویش کاشت نهال را خواهیم داشت. این پویش با کمک و همراهی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، آموزش و پرورش و سازمان منابع طبیعی انجام خواهد شد تا مردم و عزاداران با کاشت نهال یک کار دینی و ارزشی نیز انجام دهند.   رئیس مرکز رسانه و اطلاع رسانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین طرح زندگی با آیه‌ها و طرح قرآنی مستورا  در سراسر خراسان رضوی انجام می‌شود که در شب‌های قدر به اوج خود می‌رسد. در این طرح به زندگی قرآنی مردم تاکید می‌شود. در همین زمینه مسابقه‌ای تحت عنوان زندگی با آیه‌ها برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه عدد ۵ را به شماره ۳۰۰۰۱۳۸۸ ارسال کنند تا در کانال مربوطه عضو شوند و پس از مشاهده سوال‌ها در مسابقه شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • اعزام ۳۵۰۰ مبلغ به مساجد و تکایا در خراسان رضوی ویژه شب‌های قدر
  • برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ویژه لیالی قدر
  • کاهش دید افقی در بعضی محور‌های خراسان رضوی
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • صفحه نخست همشهری هشتم فروردین
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • مجله «رواق خدمت» منتشر شد
  • کتاب «رواق خدمت» منتشر شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین