Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،نویان موسی پور نوجوان بهشهری که علاقه به ورزش رزمی و پشتکار فروان در چندین مسابقه حرفه‌ای از جمله مسابقات فول کنتاکت کیک بوکسینگ شهر ری و مسابقات حرفه‌ای تهران مقام قهرمانی را کسب کرد.
میثم صادقی مربی نویان موسی پور در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، این نوجوان به دلیل مهارت و توانمندی‌های فنی که با تمرین مستمر و حمایت خانواده اش انجام می‌دهد در سبک فول کنتاکت- کیک بوکسینک به عنوان نخبه رزمی کشوری از طرف ریاست کمیته فول کنتاکت- کیک بوکسینگ ایران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابراز امیدواری کرد با حمایت مسئولان محلی، استانی و کشوری این نوجوان نخبه رزمی کار بهشهر در آیندهیکی از ورزشکاران ملی و مدال آور کشورمان شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کیک بوکسینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تمام‌حرفه‌ای بایرن به قهرمانی بایر

مسئولان باشگاه بایرن‌مونیخ در پیام‌هایی جداگانه قهرمانی بایر لورکوزن در بوندسلیگا را تبریک گفتند.

به گزارش ایسنا، لورکوزن شکست‌ناپذیر آلونسو برای یک قهرمانی زودرس به پیروزی برابر وردربرمن احتیاج داشت. مردان ژابی آلونسو که با حمایت پرشور تماشاگران خودی راهی ورزشگاه شده بودند بازی را هجومی و طوفانی آغاز کردند و در نهایت موفق شدند با نتیجه پر گل پنج بر صفر و با گل‌های گرانیت ژاکا، بونیفیس و هت‌تریک فلورین ویرتس وردربرمن را درهم‌بکوبند و فاتح بوندسلیگا شوند.

لورکوزن به این ترتیب با ۲۵ پیروزی و چهار تساوی و کسب ۷۹ امتیاز و اختلاف ۱۶ امتیازی با بایرن‌مونیخ و اشتوگارت قهرمان زودرس بوندسلیگا لقب گرفت. این در حالی است که شش هفته تا پایان فصل جاری رقابت‌های فوتبال باشگاهی در آلمان زمان باقی است.

به این ترتیب سرانجام نوار قهرمانی‌های متوالی و تکراری باواریایی‌ها توسط ژابی آلونسو که روزگاری بازیکن بایرن‌مونیخ بود شکسته شد. او و شاگردانش شاهکاری تاریخی را خلق و لورکوزن را برای نخستین بار در تاریخ قهرمان بوندسلیگا کردند.

باشگاه بایرن‌مونیخ در واکنشی حرفه‌ای قهرمانی بایرلورکوزن را به این تیم تبریک گفت. هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن‌مونیخ در پیامی نوشت: «به لورکوزن این قهرمانی تاریخی در بوندسلیگا را تبریک می‌گویم. اکنون واجب است که دوباره جام به مونیخ برگردد.»

یان کریستین دریزن، مدیرعامل باشگاه بایرن‌مونیخ هم گفت: «باید این قهرمانی را به همه باشگاه لورکوزن تبریک بگویم. فصل لورکوزن تاکنون بدون شائبه بوده است. این قهرمانی لورکوزن انگیزه ما را برای فصل بعد بیشتر می‌کند. تا بازگشت جام به مونیخ آرام نخواهیم نشست و سخت تلاش خواهیم کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان در لرستان
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • اجتماع مردمی خراسان جنوبی برای حمایت از شاهکار مهندسی رزمیِ سپاه، علیه رژیم صهیونیستی
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در مسابقات جنوب استان
  • واکنش تمام‌حرفه‌ای بایرن به قهرمانی بایر
  • کینگزلی کومان برای اولین‌بار در دوران حرفه‌ای خود موفق به قهرمانی در لیگ نشد
  • قهرمانی ووشوکاران مهابادی در رقابت‌های جنوب استان
  • آخرین وضعیت معلولان در تهران | ۴ هزار نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی در بین معلولان داریم | لزوم ایجاد یک پارک ویژه برای این شهروندان
  • توجه به تئاتر کودک و نوجوان در پردیس تئاتر تهران
  • تهران، فاتح مسابقات سافت بال قهرمانی ایران شد