Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فروش پیاز و سیب زمینی توقیف شده از انبارها اظهار داشت: مقداری از این محصولات توسط تعاون روستایی به فروش رسید اما در نهایت با توجه به عدم کشش بازار تصمیم گرفته شد در بازار فروخته شود.

وی افزود: با همان نرخ تعیین شده برای فروش قیمت پیاز که پیش از این افزایش یافته بود، شکسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بیان کرد: قیمت فعلی پیاز توسط عرضه و تقاضا کنندگان تعیین می‌شود.

این مسئول درباره شایعاتی مبنی بر عدم عرضه محصولات توقیفی خاطرنشان کرد: این محصولات از انبارهای چند کشاورز و مردم عادی کشف شده و آنها دخالتی در تصمیم گیری راجع به نحوه توزیع ندارند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر مشکل حادی در زمینه عرضه پیاز وجود ندارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: باقی پیازهای توقیف شده از انبارها به طور روزانه در سطح بازار عرضه می‌شود. 

کد خبر 4839577

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات کرمانشاه سیب زمینی پیاز بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس ایلام قزوین شهرکرد انتخابات 98 سیل سیستان و بلوچستان بیرجند زلزله یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اله‌بخش شامگاه سه‌شنبه در بازدید از واحد تولید و فرآوری محصول تن ماهی در شهرستان نمین اظهار کرد: این واحد تولید صنایع غذایی و بسته بندی تولید کننده فرآورده کنسرو ماهی تن و کنسروهای گوشتی در اردبیل است که توانسته برای ۱۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کند.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه با ظرفیت اشتغال ۱۵۰ نفر و تولید روزانه ۱۲ تن انواع کنسرو ماهی از ظرفیت مهم تولید کنسرو تن ماهی در شمالغرب کشور به شمار می رود.

مدیرکل شیلات استان اردبیل افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری انجام یافته و طرح توسعه در کوتاه مدت، ظرفیت تولید بیش از ۱۲ کنسروتن ماهی در روز را داشته و با تولید ۵ نوع محصول از انواع ماهیان ماکرل، گیدر، هوور و زرده به صورت بهداشتی و با تجهیزات و دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی با تکنولوژی بسیار بالا در سطح کشور در حال تولید و ارسال به سراسر نقاط کشور است.

اله‌بخش با اشاره به اینکه توجه به تنوع محصولات شیلاتی یکی از مهمترین بخش‌های جذاب برای صاحبان سرمایه است، تصریح کرد: رغبت سرمایه‌گذاران به صنایع تبدیلی محصولات شیلاتی مربوط به ویژه در صنعت کنسروسازی بالاست.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین نکته ‏در این سرمایه‌گذاری چرخه تامین مواد اولیه و دستیابی به بازارهای هدف قابل اعتماد و تضمین فروش محصولات ‏تولیدی است.

مدیرکل شیلات استان اردبیل با بازدید از خط تولید و آزمایشگاه های کارخانه در دیدار با مدیران کارخانه در جریان روند پیشرفت طرح های توسعه این مجموعه قرار گرفت.

کد خبر 6080675

دیگر خبرها

  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • اعلام قیمت خرید تضمینی ۱۲ قلم محصول اساسی زراعی
  • قیمت تضمینی ۱۲ محصول کشاورزی اعلام شد
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • حداکثر اختلاف قیمت گوجه‌فرنگی از میدان تا خرده‌فروشی ۳۵ درصد است
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات