Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید موفق شد در خانه ساراگوسا با نتیجه ۰-۴ به پیروزی برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفت، دیشب در چارچوب رقابت های کوپا دل ری کار دشواری در خانه ساراگوسا نداشته و با ارائه یک نمایش درخشان با چهار گل این تیم را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید،بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ششم به گل اول دست یافت. ارسال عرضی تونی کروس از مقابل همه بازیکنان رد شد تا رافائل واران با ضربه ای محکم، دروازه خالی ساراگوزا را باز کند.

دقایقی بعد کاگاوا از درون محوطه جریمه این فرصت را داشت که گل تساوی ساراگوسا را به ثمر برساند، اما ضربه او با مهار تماشایی آرئولا همراه شد. در دقیقه ۲۷ و روی پاس رو به بیرون تونی کروس، فده والورده در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفت، اما ضربه ضعیف او راهی به دروازه ساراگوسا نیافت.

اما در دقیقه ۳۲ رئال مادرید به گل دوم هم دست یافت. روی پاس عرضی تونی کروس، لوکاس واسکز در محوطه جریمه صاحب موقعیت شده و با یک ضربه محکم موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه و روی همکاری مارسلو و خامس، رئال مادرید باز هم فرصت گلزنی داشت اما پاس ستاره کلمبیایی در آخرین لحظه قطع شد و نیمه نخست با برتری ۰-۲ رئال مادرید به پایان رسید.

در اوایل نیمه دوم ایگبکمه از ساراگوسا می توانست دروازه رئال مادرید را باز کند، اما ضربه او از فاصله ای دور با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۶۳ و این بار روی پاس ایگبکمه، کاگاوا فرصت خوبی برای به حداقل رساندن اختلاف داشت، اما ضربه او نیز از کنار دروازه راهی بیرون میدان شد.

اما در دقیقه ۷۲ رئال مادرید به گل سوم نیز دست یافت. وینیسیوس بعد از یک و دو با خامس در موقعیت گلزنی قرار گرفته و با یک ضربه دقیق گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند.

در دقیقه ۷۶ و روی پاس تماشایی مارسلو در دهانه دروازه، رئال مادرید فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت اما واسکز نتوانست از این فرصت استفاده کند.

اما این پایان کار نبود. در دقیقه ۸۰ و روی ارسال عرضی کارواخال، کریم بنزما در دهانه دروازه با ضربه ای دقیق موفق به گلزنی شد و گل چهارم نیز به ثمر رسید. در دقایق پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و رئال مادرید با برتری ۰-۴ برابر ساراگوسا راهی دور بعد کوپا دل ری شد.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ساراگوسا رئال مادرید جام حذفی اسپانیا رئال مادرید ساراگوسا رئال مادرید رئال مادرید پارس فوتبال اما ضربه او تونی کروس دست یافت روی پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات در حالی در ورزشگاه کینگدام آرنای شهر ریاض به مصاف هم رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی چهار بر دوی تیم اماراتی به پایان رسیده بود. تلاش الهلال برای جبران آن نتیجه کافی نبود و اگرجه دو بر یک در بازی امشب پیروز شد، اما در مجموع دو مسابقه با نتیجه پنج بر چهار شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

الهلال بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی زود و در ثانیه ۴۳ صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از ورود مایکل به درون محوطه جریمه، او با تکل عجیب کوامه اوتون تعادلش را از دست داد و احمد العلی داور مسابقه، پس از بازبینی صحنه دستور به یک خطای پنالتی به سود الهلال داد که روبن نوس آن را به گل نخست بازی تبدیل کرد.

در دقیقه ۱۲، اما اریک کار را برای العین به تساوی کشاند و شوتش با عبور از بین پا‌های نوس درون دروازه یاسین بونو رفت. البته اریک تنها چند دقیقه پس از این گل مصدوم شد و از زمین بازی خارج شد.

شاگردان هرنان کرسپو در دقیقه ۴۱ صاحب یک ضربه پنالتی شدند. پس از فرار تند و تیز سفیان رحیمی، این بازیکن مراکشی درون محوطه جریمه و پس از برخورد با حسان تمبکتی، سرنگون شد که داور پس از بازبینی صحنه، تصمیم خود را تغییر داد و این ضربه پنالتی را لغو کرد.

بازی هجومی الهلال در دقیقه ۵۱ یک گل دیگر برایشان به همراه داشت و شوت زمینی سالم الدوساری وارد دروازه خالد عیسی شد.  

در ادامه الهلال موقعیت‌های زیادی خلق کرد که با بی دقتی و البته درخشش خالد عیسی یکی از پس از دیگری از بین رفت. العین هم دو بار موفق به گلزنی شد که هر دو بار گل آنها مردود اعلام شد.

در نهایت الهلال در شبی که برخی ستارگانش مثل نیمار و میتروویچ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از رسیدن به فینال بازماند و العین پس از حذف النصر، دیگر تیم متمول عربستان را هم در راه رسیدن به فینال حذف کرد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

حریف العین در فینال، فردا شب در دیدار تیم‌های یوکوهامای ژاپن و اولسان کره جنوبی مشخص می‌شود. دیدار رفت را اولسان با نتیجه یک بر صفر پیروز شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و بارسلونا + فیلم
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3-2 بارسلونا (لالیگا 2023/24)
  • خلاصه بازی رئال مادرید 3 - بارسلونا 2
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا/ بلینگام پادشاه جدید ال کلاسیکو + فیلم
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!