Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش رهروان یاس نبوی با حضور عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) در امام زاده جعفر شهید برگزار شد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با سال روز شهادت حضرت صدیقه طاهره(س)، همایش رهروان یاس نبوی عصر امروز با حضور عاشقان و شیفتگان مکتب اهل بیت(ع) در امام زاده جعفر شهید برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسکندری مدیر کل اوقاف و امور خیریه قم در این مراسم بیان کرد: استکبار جهانی بداند که شیعیان برای اولین بار در طول تاریخ راه خود را با رهبری ولایت فقیه پیدا کرده و از دست نمی دهد.

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) و تشییع شهید گمنام در بوشهر به روایت تصویرعرض ارادت همدانی‌ها به حضرت مادر؛ ندای "یا زهرا" در دیار الوند طنین‌انداز شد+ تصاویراستان خوزستان در سوگ حضرت زهرا(ع) رخت عزا به تن کرد

وی افزود: شجره طیبه یعنی امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و اولاد آنها،  روزی خواهد آمد که ازآمریکا و اسراییل خبری نخواهد بود و هرجای عالم قدم بر داریم ندای لااله الا الله و محمد رسول الله و علی ولی الله خواهد بود.

حاج عباس حیدر زاده از مداحان اهل بیت(ع) در این مراسم مدیحه سرایی کرد.

سوگواره یاس نبوی همزمان با سال روز شهادت حضرت زهرا(س) در 10 بقعه ناحیه یک قم برگزار شد.

انتهای پیام/452/ ت

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: همایش رهروان یاس نبوی شهادت حضرت حضرت زهرا اهل بیت ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نشست تشکیل ستاد دهه کرامت استان گفت: سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) تا میلاد امام رضا (ع) که مصادیق بارز کرامت هستند به عنوان نمادین دهه کرامت نامگذاری شده و یک تابلو است که باید همه اقدامات و بزرگداشت‌ها با هدف پررنگ نگهداشتن این تابلو برای بشر انجام شود.

او افزود: دنیا از نعمت‌های الهی است و برای بشر خلق شده که باید انسان بهره را از آن داشته باشد و کرامت، انسان را به سعادت و بهره مندی از نعمات الهی سوق می‌دهد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: مشکلی که امروز و هر روز در تاریخ با انواع جنایت‌ها و خیانت‌ها وجود داشته به دلیل عدم ترویج فرهنگ کرامت و گرایش انسان‌ها به مادیات به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان، مکتب پرافتخار انبیا، اولیا و امامان را نماد کرامت و عزت معرفی کرد.

در این نشست، حضور خادمیاران رضوی، برگزاری جشن‌ها در بقاع و مساجد، اعزام زائر اولی‌ها و ۲۰۰ زوج به مشهد مقدس، همایش‌ها و جشنواره کتابخوانی رضوی از برنامه‌های دهه‌ کرامت در خراسان جنوبی اعلام شد.

امسال دهه کرامت از ۲۱ تا ۳۱ اردیبهشت است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، مصادیق بارز کرامت
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت