Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@22:52:14 GMT

فعالیت سمن ها در انتخابات ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۱۵۱۵

فعالیت سمن ها در انتخابات ممنوع است

ملامحمدی زاده گفت: فعالیت سمن ها در انتخابات ممنوع است و سالن های ادارات محیط زیست و ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، با هماهنگی های لازم می تواند در اختیار سمن ها قرار گیرد.

«علیرضا ملامحمدی زاده»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: علیرغم وجود حوزه های مختلف برای فعالیت، بیشتر سمن های ارومیه به حوزه «خیریه» تمایل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ارومیه با بیان اینکه صدور مجوز برای سمن های خیریه در فرمانداری ارومیه را چند سال است که متوقف کرده ایم، افزود: مجوز تنها به شرط کار تخصصی صادر می شود و موسسات خیریه با سایر سازمانها متفاوت بوده و افرادی که تحت حمایت موسسه های خیریه قرار می گیرند از لیست ادارات دولتی خارج می شوند.

وی تصریح کرد: متاسفانه سمن ها تاکنون پیشنهادی برای توسعه شهر به بنده ارائه نداده اند؛ البته اشکال حتماً در ما مسئولین است، اما باید این ارتباط را تقویت کنیم.

ملامحمدی زاده افزود: اعتقاد دارم که مدیران دستگاههای دولتی باید در حوزه سمن ها و جنس فعالیت آنها، توانمند شوند تا از بروکراسی های اداری کاسته شود.

فرماندار ارومیه افزود: جنس سازمان‌های مردم نهاد با دیگر تشکل‌ها و احزاب سیاسی از اساس متفاوت بوده و سمن‌ها غیر دولتی، غیرانتفاعی و غیر سیاسی هستند.

این مقام مسئول با اعلام اینکه فعالیت سمن ها در انتخابات ممنوع است، افزود: سالن های ادارات محیط زیست و ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، با هماهنگی های لازم می تواند در اختیار سمن ها قرار گیرد.

ملامحمدی زاده با بیان اینکه کار اجتماعی نیاز به صبر ، حوصله و پشتکار دارد، افزود: سازمان‌های مردم نهاد با توجه به نام خود کاملا داوطلبانه بوده و دولت ساز نیستند و نقش مساله محور بودن در داوطلبانه‌گی آنها بسیار حایز اهمیت است.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س مسجد فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما انتخابات مجلس ارومیه فعالیت سمن ها آذربایجان غربی ملامحمدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید

اکبر ابدالی ، گفت: با اکتشاف‌های صورت گرفته طی سه‌سال اخیر و تا عمق ۸۵۰ متری، این ظرفیت مهم شناسایی شد که به طور حتم نقش مهمی در توسعه فعالیت‌های معدن در سطح استان و کشور خواهد داشت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم  افزود: ونارچ بزرگترین معدن منگنز کشور است که عمده نیاز منگنز کارخانه‌های فولاد کشور را تامین می‌کند، به همین علت هر گونه کشف ذخایر جدید در این معدن در زنجیره توان تولید فولاد کشور به عنوان یک محصول مهم و راهبری نقش دارد.

او ادامه داد: با تلاش کارشناسان و متخصصان حوزه معدن استان و کشور، اکتشافات سایر مواد معدنی از قبیل سرب، روی و آهن و مس نیز در این معدن با جدیت ادامه دارد.

گفتنی‌است ۲۱۲ پروانه در بخش معادن استان موجود که ۱۴۳ فقره از این پروانه‌ها دارای بهره‌بردار است و فعالیت‌های معدنی در محدوده تعیین شده آن صورت می‌گیرد.

بیش از ۲۴ نوع ماده معدنی درقم وجود دارد؛ اکثر مواد معدنی استان مصالح ساختمانی همچون گچ، آهک، سنگ لاشه و شن و ماسه است، پس از آن معادن نمک، سنگ ساختمانی و معادن فلزی در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

از جمله موارد مورد توجه در گسترش فعالیت‌های معدنی در قم، ایجاد واحد‌های فرآوری در کنار معادن استان است که هم ارزش افزوده بیشتر در فعالیت‌های معدنی را به دنبال دارد و هم موجب افزایش فرصت‌های شغلی در این بخش مهم اقتصادی می‌شود.

لازم به توضیح است بهره‌برداران معادن درصدی از فروش ماده معدنی خود را از حدود ۲ تا ۱۲ درصد را تحت عنوان حقوق دولتی به دولت باز می‌گردانند.

این حقوق دولتی درموارد مختلفی همچون اصلاح جاده‌هایی که درمسیر معادن است، عمران مناطقی که معادن در آن قرار گرفته‌اند، اصلاح و بازسازی محیط پس از پایان فعالیت معادن و نیز توسعه فعالیت‌های معدنی به کار گرفته می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • ذخیره کانسنگ منگنز معدن ونارچ قم به ۱۲ میلیون تُن رسید
  • استفاده از خدمات دولتی برای فعالانی که مجوز کاغذی دارند، ممنوع می‌شود
  • ارسال ۳۰ اثر ادبی به کنگره ملی امام‌زادگان محروق(ع) نیشابور
  • ۶۳ درصد حجم مخازن سد‌های کشور پر شد