Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@03:56:44 GMT

اشاره ضمنی محمود عباس به خروج از توافق اسلو

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۱۷۱۴

اشاره ضمنی محمود عباس به خروج از توافق اسلو

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به‌طور ضمنی بر خروج از توافق اسلو تأکید کرد و گفت: فلسطین دیگر هیچ ارتباطی به توافق اسلو ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از فارس، منابع آگاه اعلام کردند: ابو مازن (محمود عباس) به‌وسیله «حسین الشیخ»، وزیر امور مدنی این نهاد پیامی برای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فرستاده و اعلام کرده است که آنها به توافق اسلو پایبند نیستند و فلسطین نیز در مسیر «منحل کردن» این توافق قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تشکیلات خودگردان تأکید کرده است: طرف فلسطینی دیگر هیچ ارتباطی به توافق اسلو ندارد.

توافق اسلو ۱۳ سپتامبر ۱۹۹۳ (۲۲ شهریور ۱۳۷۲) در آمریکا امضا شد و قرار بود پس از گذشت سه سال از امضای این قرارداد سایر موضوعات ازجمله قدس، آوارگان، شهرک‌های صهیونیستی، تدابیر امنیتی، مرزها، روابط و همکاری با سایر همسایگان بررسی شود.

عباس سه‌شنبه شب در سخنانی اعلام کرد: قدس یا حقوق ملت فلسطین فروشی نیستند و «معامله قرن» اجرایی نخواهد شد. وی بر ادامه مبارزه برای پایان اشغالگری اسرائیل و تشکیل دولت مستقل فلسطین با مرکزیت قدس شرقی تأکید کرد.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو محمود عباس نخست وزیر رژیم صهیونیستی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین توافق اسلو توافق اسلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصار الله یمن در سخنانی تازه، با اشاره به حملات گسترده با موشک‌ها و پهپادها، بر قدرت بازدارندگی و پاسخ قاطع ایران به تجاوز‌های دشمنان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه «دشمن نگران واکنش از خاک ایران بود»، اظهار داشت: هدف قرار دادن پایگاه‌های مهم دشمن در اراضی اشغالی نشان‌دهنده تغییر معادلات قدرت در منطقه است و این معادله جدید تثبیت کرد که اگر دشمن صهیونیستی اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین از سوی جمهوری اسلامی ایران باشد.

رهبر انصار الله تأکید کرد که عملیات‌های جاری هیچ خطری برای کشتی‌های بی‌طرف ندارد و تنها کشتی‌هایی که به نفع رژیم اشغالگر قدس عمل می‌کنند در معرض عملیات‌های ما هستند.

بدرالدین الحوثی تأکید کرد: اقدامات نظامی انجام شده، خسارت‌های سنگینی را به دشمنان وارد آورده و تأثیرات اقتصادی گسترده‌ای به دنبال داشته است. هزینه‌های بیمه و قیمت عبور کشتی‌ها به شدت افزایش یافته و مسیر‌های کشتیرانی دورتر شده‌اند، که همه اینها تأثیر مستقیمی بر اقتصاد کشور‌های دخیل از جمله ائتلاف آمریکایی - انگلیسی و رژیم صهیونیستی دارد.

وی همچنین بر مسائل حقوق بشری ملت فلسطین تأکید کرد و از جامعه بین‌المللی خواست تا به وظیفه انسانی خود عمل کند و اجازه دهد کمک‌های انسانی مانند غذا و دارو به مردم فلسطین برسد.

رهبر انصارالله یمن این موقعیت را «لکه ننگی بر جامعه بشری و بین المللی» خواند و اعلام کرد: عملیات‌های انصارالله در راستای حمایت از ملت فلسطین ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و ترکیه برضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • وزرای خارجه ایران و ترکیه بر ضرورت آتش‌بس در غزه تاکید کردند
  • واکنش بلینکن به حمله منتسب به رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • رهبر انصارالله یمن: این معادله تثبیت شد که اگر دشمن اقدامی کند، باید منتظر واکنشی سهمگین باشد
  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • ایتالیا: زمان برقراری آتش‌بس در غزه است
  • قطر: مذاکرات آتش‌بس غزه در مرحله حساسی است
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • نخست وزیر ایرلند: اسرائیل انتقام را جایگزین منطق کرده است