Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال الدین پی خسته روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح به تعداد ۳۰ خانواده کم بضاعت در جوار  امامزاده سلیمان بن علی (ع) بندرگناوه بسته ارزاق اهدا شد.

وی بیان کرد: این طرح در راستای حمایت از خانواده‌های کم بضاعت و  به مناسبت شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا (س) از سوی مرکز افق امامزاده سلیمان بن علی (ع) بندرگناوه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پی خسته اضافه کرد: بسته‌های ارزاق توزیع شده شامل شکر، روغن، برنج، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه گناوه گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) آئین شب شروه باحضور شروه خوانان مطرح استان و دوستداران اهل بیت (ع)  در امامزاده سلیمان بن علی (ع)  برگزار شد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه گناوه شهادت حضرت فاطمه زهرا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه گناوه شهادت حضرت فاطمه زهرا سازمان اوقاف و امور خیریه گناوه شهادت حضرت فاطمه زهرا امامزاده سلیمان بن حضرت فاطمه زهرا کم بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، شایان مصلح، مدافع ذوب آهن پس از پیروزی تیمش برابر آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران گفت: خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان خودمان و تیم آلومینیوم. تبریک می‌گویم به مجموعه خودمان و هواداران مان. خیلی به این برد نیاز داشتیم و یک بازی ۶ امتیازی را بردیم. دو تیم خیلی به هم نزدیک بودیم و شاید ارزش این برد را آخر فصل باتوجه به برنامه‌ای که برای رتبه‌مان داریم متوجه بشویم‌.

او ادامه داد: اراک و دو سه تیم دیگر رقیب مستقیم ما هستند‌. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد. پس از مدتها توانستیم در خانه ببریم و امیدوارم بازی بعدی با نساجی و تراکتور هم موفق باشیم.

مصلح در مورد بازی با تراکتور گفت: نمی‌توانیم بگوییم حساس‌ترین بازی چون تمام بازیکهای لیگ حساس هستند. جام حذفی یکجور حساسیت دارد و لیگ جور دیگر. فکر نکنید لیگ برای ما تمام شده است. ما باتوجه به بضاعت و هدف‌مان کار می‌کنیم. باید منطقی باشیم و با این بضاعت نباید بگوییم تیم بستیم که قهرمان شویم. انشاالله در جام حذفی هم مثل بازی لیگ که در تبریز بردیم، دوباره تراکتور را شکست بدهیم.

او در مورد شوک مثبت تیم با استعفای ربیعی گفت: بعضی وقتها بعضی آدم‌ها باری را برمی‌دارند. آقای ربیعی به موقع آن استعفا را دادند و آن شوک مثبت بود و خداراشکر ایشان حضور دارند. انشاالله روند مثبت‌مان را ادامه بدهیم‌.

دیگر خبرها

  • امامزاده‌ای که زیارتش مانند زیارت سیدالشهدا (ع) است
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • مصلح: امیدوارم دوباره تراکتور را شکست بدهیم
  • بیانیه مجمع نمایندگان گیلان به مناسبت روز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • پیام تبریک نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه
  • بیانیه سپاه حضرت ابالفضل(ع) به مناسبت سالروز تأسیس سپاه