Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای اجرای طرح نشاط اجتماعی و حمایت از بازار فروش محصولات تولیدی زنان نخستین بازارچه تولیدات مشاغل خانگی بانوان در شهر جدیدعالیشهر بوشهر راه‌اندازی شد. ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  امروزه کسب و کارهای خانگی به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد محسوب می‌شوند چرا که  مشاغل خانگی فرصتی برای رفع معضل بیکاری و ایجاد شغل‌های جدید بر اساس خلاقیت، استعدادها و کارآفرینی جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب و کارهای خانگی  ضمن تحول در معیشت خانوارها می‌تواند در رشد و توسعه اقتصادی تاثیرگذار باشد و در زمینه توسعه اجتماعی نیز سبب  تغییرات قابل توجهی شود.

راه‌اندازی نخستین بازارچه تولیدات مشاغل خانگی

در همین راستا نخستین بازارچه تولیدات مشاغل خانگی در راستای اجرای طرح نشاط اجتماعی و حمایت از بازار فروش محصولات تولیدی زنان در عالیشهر بوشهر راه اندازی شد.

مشاور فرهنگی اجتماعی شرکت عمران شهر جدید عالیشهر بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: افتتاح بازارچه مشاغل خانگی و هنرهای دستی بانوان شهر جدید عالیشهر در زمینه صنایع دستی، مواد غذایی و پوشاک، در مجتمع فرهنگی و هنری آفتاب این شهر برپا شد.    

فاطمه بحریاری، هدف از برپایی این بازارچه را حمایت از تولیدات داخلی، برای توانمندسازی بانوان کارآفرین وحمایت از مشاغل خانگی ودست سازهای بانوان هنرمند دانست.

وی بیان کرد: برپایی این بازارچه به شناسایی ظرفیت‌های کسب و کارهای خانگی در بین بانوان و تشویق آنها برای حضور فعال در فعالیت‌های اقتصادی کمک می‌کند. 

راه‌اندازی بازارچه‌ به ایجاد بازار فروش دستاوردهای زنان کمک می‌کند

استان بوشهر در عرصه تولید محصولات خانگی توسط جوانان بر اساس ظرفیت‌های مناطق از جایگاه مهمی برخوردار است که یکی از مشکلات پیش روی  تولیدات مشاغل خانگی بازاریابی و نبود بازار فروش محصولات است که راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه محصولات مشاغل خانگی به ایجاد بازار فروش دستاوردهای زنان کمک کرده است.

بحریاری افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های توانمندی‌های زنان به منظور عرضه خدمات و محصولات تولیدی با قیمت تمام شده از جمله اقدامات حمایتی از تولیدات مشاغل خانگی به شمار می‌رود.

در حال حاضر زنان در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله صنایع غذایی، صنایع دستی، کشاورزی، باغداری، فرآوری محصولات و خدمات حضور فعالی دارند و فرصت‌های کسب و کار بسیاری را از این طریق برای خود فراهم کرده‌اند.

بر اساس مطالعات انجام شده گسترش اشتغال پایدار با ایجاد مشاغل خانگی یکی از راه‌های رونق اقتصادی است و مشاغل خرد و خانگی بستر مناسبی برای اشتغالزایی اعضای خانواده به شمار می‌آید.

توسعه مشاغل خانگی در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد 64 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های مشاغل خانگی استان بوشهر ابلاغ شد کارگاه‌های تولیدی طرح مشاغل خانگی در استان بوشهر راه‌‌اندازی شد

انجام کسب و کارهای خرد و کوچک خانگی با کمترین هزینه و مواد اولیه در کنار خانواده ضمن ایجاد اشتغال پایدار و درآمدزایی برای خانواده در رشد و پویایی اقتصاد و فعالیت‌های اجتماعی مؤثر است.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار فروش محصولات کسب و کارهای خانگی شهر جدید عالیشهر محصولات تولیدی مشاغل خانگی عالیشهر بوشهر استان بوشهر راه اندازی اندازی شد بوشهر راه اجرای طرح بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی ظهر شنبه در بازدید از پروژه گامانایف استان البرز گفت: با راه اندازی این مرکز، پرتودرمانی بیماران با تعرفه دولتی انجام می‌شود.

استاندار البرز عنوان کرد: با اهتمام ویژه ای به دنبال تسریع در تکمیل این پروژه هستیم. راه اندازی این مرکز در مراحل پایانی قرار دارد.

عبداللهی اظهار کرد: ساختمان و بخش پرتودرمانی این مرکز در عید غدیر خم مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و مابقی نیز به زودی تکمیل می‌شود.

کد خبر 6083652

دیگر خبرها

  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان ایجاد می‌شود
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • برگزاری نخستین انتخابی تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ۱۴۰۳
  • اثرات اتوماسیون و هوش مصنوعی بر مشاغل آینده
  • توجه به مشاغل خانگی یکی از ظرفیت‌های تحقق شعار سال است
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش
  • بخش پرتودرمانی مرکز جامع سرطان البرز افتتاح می‌شود