Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:30:14 GMT

آقای گل پرسپولیسی علیه شاگردان یحیی

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۲۳۰۵

آقای گل پرسپولیسی علیه شاگردان یحیی

عیسی آل کثیر علیرغم تلاش برای حضور در جمع سرخپوشان تهرانی در نقل و انتقالات زمستانی، در نهایت مجبور به ادامه حضور در نفت آبادان شد.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آقای گل کنونی لیگ برتر در فصل نوزدهم که در نقل و انتقالات زمستانی موردتوجه باشگاه پرسپولیس و سرمربی سابق این تیم قرار گرفته بود، با توجه به مشکلاتی که در نفت آبادان داشت و عمده آن مربوط به مسائل مالی بود، امیدوار به جدایی و تجربه این اتفاق ویژه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در نهایت علیرغم درخواست کتبی پرسپولیس نتوانست شرایط این انتقال را فراهم سازد و باشگاه نفت آبادان و دراگان اسکوچیچ با این موضوع مخالفت کردند. آل کثیر که بعد از اعلام تمایل خود برای جدایی و حضور در پرسپولیس با هجمه شدیدی از سوی هواداران نفت آبادان مواجه شده بود، اکنون در تقابل ویژه با پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر امیدوار است بتواند با درخشش خود شرایط را برای دستیابی به نتیجه تیمش فراهم سازد. 


آل کثیر که اکنون با توجه به جذب آنتونی استوکس و همچنین کریستین اوساگوآنا اکنون حتی برای فصل آینده نیز شانس ناچیزی برای دستیابی به این هدف خود می‌بیند، امیدوار است در این تقابل با گلزنی مقابل حریف مدعی قهرمانی، بتواند ضمن دستیابی به محبوبیت ویژه نزد هواداران نفت آبادان، شانس خود برای رسیدن به عنوان آقای گلی را نیز افزایش دهد. با این حال دفاع موفق پرسپولیس طی هفته‌های اخیر که مانع بزرگی برای رقبا بوده‌اند، باید دید اجازه خودنمایی به آل کثیر را خواهد داد یا خیر. در کارنامه دوران بازی آل کثیر تاکنون گل به پرسپولیس دیده نمی‌شود و او در این بازی باید به دنبال شکست این طلسم این باشد.

عیسی آل کثیر صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عیسی آل کثیر صنعت نفت آبادان نفت آبادان آقای گل آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم

شوت محکم پای‌ راست آل‌کثیر گل دوم پرسپولیس را رقم زد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و صنعت‌نفت امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر ایران از ساعت ۱۹ با یکدیگر دیدار کردند.

پاس پشت محوطه جریمه ترابی به عیسی آل‌کثیر و شوت محکم و پای‌راست وی، گل دوم پرسپولیس را به‌ثمر رساند.

گل دوم پرسپولیس به صنعت‌نفت کد خبر 745858

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • دشت سه امتیازی سرخ‌ها در آبادان/ پرسپولیس موقتا صدرنشین شد
  • طوفان پرسپولیس در آبادان؛ صدر جدول قرمز شد
  • گل آل کثیر به صنعت نفت (صنعت نفت 0-2 پرسپولیس)
  • رقابت جالب عیسی و کنعانی با گئورگی و شهاب
  • گل دوم پرسپولیس به صنعت‌ نفت + فیلم
  • فیلم/ گل دوم پرسپولیس به نفت آبادان توسط آل کثیر
  • عکس‌| حرکت غیراخلاقی یک پرسپولیسی در آبادان
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر