Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@12:33:21 GMT

قیمت طلا امروز دهم بهمن ماه 1398

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۳۰۳۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  پس از آنکه فدرال رزرو آمریکا اعلام کرد که ویروس جدید کرونا می تواند در کوتاه مدت به ضرر اقتصاد چین باشد، قیمت طلا در بازارهای جهانی با افزایش روبرو شد.بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا با 0.1 درصد افزایش به 1578 دلار رسیده است. قیمت طلا در مبادلات روز چهارشنبه نیز با رشد 0.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

7 درصدی همراه شد.

 

فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست روز چهارشنبه خود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرد. جرومی پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا ابراز امیدواری کرد که رشد اقتصادی متعادل و بازار مستحکم اشتغال آمریکا طی ماه های آینده نیز ادامه یابد.

 

وی تاکید کرد: ویروس جدید کرونا می تواند تاثیرات منفی زیادی را در کوتاه مدت بر اقتصاد چین تحمیل کند.سازمان بهداشت جهانی نیز امروز پنجشنبه نشست مهمی را تشکیل خواهد داد تا درباره این مساله تصمیم گیری کند که آیا ویروس کرونای چینی یک وضعیت فوق العاده جهانی به شمار می رود یا نه.

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه توافق تجاری جدیدی را با مکزیک و کانادا امضا کرده است.نتایج یک گزارش جدید نشان می دهد تقاضای جهانی طلا در سه ماه پایانی 2019 میلادی با کاهش روبرو شده است.

 

طلا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا اقتصاد طلا جام نیوز فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۲۳۸۶ دلار و ۳۲ سنت رسید.

به گزارش تسنیم، قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در آسیا در روز سه شنبه افزایش یافته است. تمایل به خرید این فلز گرانبها به خاطر تشدید تنش‌های خاورمیانه و علیرغم بالا رفتن ارزش دلار و سود اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا افزایش یافته است. افزایش بیش از حد انتظار خرده فروشی در آمریکا در ماه مارس احتمال به تاخیر افتادن کاهش نرخ بهره فدرال رزرو را در سال جاری میلادی افزایش داده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۳ درصد افزایش به ۲۳۸۶ دلار و ۳۲ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۶۹ درصدی به ۲۳۹۹ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

به نظر می‌رسد این افزایش قیمت طلا بیشتر مربوط به تنش‌های ژئوپلیتیکی و اظهارات نیرو‌های دفاعی رژیم صهیونیستی مبنی بر تلافی حمله موشکی ایران به خاک این رژیم باشد.

حمله ایران در آخرین ساعات روز شنبه اولین حمله به خاک رژیم صهیونیستی توسط یک کشور دیگر طی سه دهه گذشته بود که ترس از گسترش درگیری‌های منطقه‌ای را بالا برده است.

گزارش افزایش بیشتر از حد انتظار خرده‌فروشی در آمریکا در ماه مارس ارزش دلار را ۰.۲ بالا برد و سود اوراق قرضه خزانه داری این کشور هم به بالاترین رقم طی ۵ ماه گذشته رسیده است.

بازار حالا انتظار دارد فدرال رزرو نرخ بهره را دو بار و هر کدام ۲۵ واحد پایین بیاورد در حالی که قبلا انتظار سه بار کاهش نرخ بهره می‌رفت.

برخی عقیده دارند آرام شدن تاثیر تنش‌های ژئوپلیتیکی قیمت طلا را در کوتاه مدت تا ۲۲۰۰ دلار پایین خواهد آورد.

در بین سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۴ درصد افزایش به ۲۸ دلار و ۷۹ سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش ۰.۳۶ درصدی ۹۷۰ دلار و ۲۹ سنت معامله می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • قیمت جهانی طلا امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا بازهم امروز افزایش یافت
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • کاهش قیمت سکه و طلا/ التهابی در بازار نیست
  • کاهش قیمت در بازار سکه و طلا/ التهابی در بازار نیست
  • کاهش قیمت در بازار سکه و طلا/ رکود بر بازار حاکم است
  • چرا قیمت طلا در بازار جهانی رو به افزایش است؟
  • قیمت‌های خرید مسکن در منطقه ۱۵ تهران