Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس شافعی مدیر درآمد شهرداری کاشان با بیان اینکه به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح بخشودگی عوارض شهرداری کاشان در مدت یکماه اجرا می‌شود، اظهار داشت: اجرای این طرح با تصویب شورای اسلامی شهر کاشان انجام می‌شود.

او با اشاره به اینکه این طرح شامل بخشودگی عوارض ساختمانی و صنفی است، ابراز داشت: این طرح در قالب یک طرح عمومی از ۱۲ بهمن تا حداکثر ۱۲ اسفندماه در شهر کاشان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر درآمد شهرداری کاشان از بخشودگی ۲۰ درصدی تمام عوارض صنفی در قالب این طرح خبر داد و تصریح کرد: همشهریان کاشانی همچنین می‌توانند در قالب این طرح از بخشودگی ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی نیز استفاده کنند.

او با بیان اینکه مدت زمان این طرح قابل تمدید نیست، خاطرنشان کرد: در صورت عدم پرداخت عوارض تا پایان سال جاری، شهروندان طبیعتاً باید عوارض خود را با تعرفه بیشتر در سال جدید متناسب با سیاست‎های تورمی و کلان دولت پرداخت کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری کاشان عوارض دهه فجر شهرداری کاشان بخشودگی عوارض اجرا می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت عید سعیدفطر ۳ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

او افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیأت عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس شد.

محدثی نژاد اظهار کرد: در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌ العالی) مجازات ۳ نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • مجوز احداث ۲ باب هتل در تبریز صادر شد
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی