Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جرد کوشنر، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، در دفاع از خود در برابر منتقدان بسیاری که او را جوان‌تر و خام‌تر از آن می‌دانند که دانش و تجربه کافی برای وارد شدن به مسئله فلسطین و رژیم صهیونیستی داشته باشد گفت برای ارائه طرح معامله قرن ۲۵ جلد کتاب در زمینه اختلافات فلسطینیان با اسرائیل مطالعه کرده و مسئله برای او روشن است (!).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشنر در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز عربی برای نشان دادن میزان تسلط خود بر این مسئله گفت: «سه سال است که دارم در این زمینه مطالعه می‌کند.» او در ادامه توجیه‌های ناشیانه خود افزود: «۲۵ جلد کتاب مطالعه کرده ام، با همه سران منطقه گفتگو کرده‌ام، با همه کسانی که در این مسئله دخیل هستند، صحبت کرده‌ام.»

این در حالی است که طرف‌های فلسطینی در این طرح هیچ دخالتی نداشته‌اند.

این صحبت‌های کوشنر در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های منفی بسیاری را به دنبال داشت. یکی از کاربران به تمسخر خطاب به کوشنر نوشت: اگر ۲۵ کتاب در مورد زندگی یک فضانورد بخوانم می‌توانم سرانجام به رویایی کودکی خود که همان فضانورد شدن بود تحقق ببخشم.

کاربر دیگری نیز نوشت: من ۲۵ کتاب درباره «ان‌بی‌ای» (لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا) خوانده ام. الان آماده‌ام هر وقت تیم شیکاگو لازم داشت وارد تیم شوم.

بسیاری از کارشناسان معتقدند داماد ترامپ که برای طراحی این مسئله مهم و یکی از بحث‌برانگیزترین موضوعات تاریخ مدرن در نظر گرفته شده است حتی در زمینه سیاست خارجی نیز تجربه کافی ندارد چه برسد به مسائل پیچیده خاورمیانه.

یکی دیگر از اشکالاتی که منتقدان به طرح معامله قرن می‌گیرند آن است که کوشنر با نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ولیعهد سعودی رابطه نزدیکی دارد و تلاش کرده است تماما منافع آن‌ها را در این طرح لحاظ کند، در حالی که هیچ یک از گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی در این طرح مورد مشورت قرار نگرفته‌اند.

روز سه شنبه دونالد ترامپ در کاخ سفید و در حضور نتانیاهو از طرح شوم معامله قرن رونمایی کرد که بلافاصله با واکنش بسیار شدید و منفی مردم فلسطین و بسیاری از کشورها در سراسر جهان مواجه شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معامله قرن رژیم صهیونیستی ۲۵ جلد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت:غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. 

معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو را‌است معجزه در کف زساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژد‌ها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • عکس | سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبری درآستانه عملیات وعده‌صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبری در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خوانده‌اند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خوانند
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • واکنش مضحک ارتش اسرائیل به احتمال تحریم از جانب آمریکا
  • روایت مادری که محجبه شد/ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده!