Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،هفته بیست و سوم لیگ برتر بسکتبال عصر امروز در شهر‌های آذرشهر تبریز، کرمان، قزوین، اصفهان، تهران و قم برگزار می‌شود.

در یکی از این مسابقات تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و رعد پدافند شهرکرد ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید حیدریان و در حضور تماشاگران پرشور قمی به مصاف یکدیگر می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت دو تیم در جدول رقابت‌ها متفاوت است، شیمیدر در تکاپو برای کم کردن فاصله با صدر، رعد در تلاش برای جدا شدن از قعر است، این مسابقه می‌تواند تعداد پیروزی‌های شاگردان اسلامی را به عدد ۱۶ برساند.

نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال از ۲۰ مسابقه این فصل ۱۵ پیروزی و ۵ باخت کسب کرده است و با ۳۵ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به دیگر مدعیان در رده ششم جدول لیگ برتر بسکتبال قرار دارد و با تیم صدرنشین شهرداری گرگان ۵ امتیاز اختلاف دارد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

هافبک تیم فوتبال نساجی، قرار گرفتن این تیم در جمع قعرنشینان جدول رده‌بندی لیگ برتر را باورنکردنی دانست. - اخبار ورزشی -

حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد خانگی تیمش برابر تراکتور گفت: این چهارمین برد ما در این فصل بود و می‌توان گفت که یکی از مهمترین بردهای نساجی در فصل جاری. می‌دانستیم بازی سختی داریم و اگر امتیاز از دست می‌دادیم قطعاً کارمان برای ادامه لیگ سخت‌تر می‌شد. خدا را شکر که سه امتیازی مهم گرفتیم و به بازی‌های آینده امیدوار شدیم.

بازگشت امید به نساجی با برد خانگی/ تراکتور بدون خمس هم باخت

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نساجی امسال نتایج ضعیفی گرفته است، تأکید کرد: این موضوع برای من و همه بازیکنان سؤال است که چرا با چنین وضعیتی مواجه شدیم. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان باکیفیتی هم در نساجی حضور دارند، ولی این فصل برای نساجی خوب نبود. طبیعتاً خودمان اشتباهاتی داشتیم که شرایط به اینجا کشیده شد و البته بدشانسی هم آوردیم. قرار گرفتن نساجی در این وضعیت سخت و انتهای جدول باورکردنی نیست، آنهم در حالی که امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و در ابتدای فصل تصور می‌کردیم که فصل خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.

هافبک تیم فوتبال نساجی در مورد شانس ماندن این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: ما قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم چون تیم خوبی داریم و ساکت الهامی هم بلد است چگونه از بازیکنان بازی بگیرد. امسال با اینکه نتایج خوبی نگرفتیم، ولی هواداران نساجی از تیم حمایت کردند و ما یک عذرخواهی بزرگ به آنها بدهکار هستیم. قطعاً در شش بازی پایانی با تمام وجود می‌جنگیم تا نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در جدول نیم فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس صدرنشین است
  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • شهریار آقای گل و دبل لیگ برتر!
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • بررسی عملکرد کاله در لیگ بسکتبال/ پیش از آغاز فصل قافله را باخت
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال/ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه
  • نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال؛ جدال دوم شهرداری گرگان با مهرام تهران فردا در خانه