Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@16:20:38 GMT

جنبش النجباء: سلاح مقاومت حق فلسطین را باز می‌ستاند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۴۶۶۶

جنبش النجباء: سلاح مقاومت حق فلسطین را باز می‌ستاند

بر اساس این بیانیه که امروز پنجشنبه در واکنش به معامله قرن منتشر شده آمده است: پستوهای تاریک سیاست یا میزهای آلوده مذاکره هرگز نتوانسته وجبی از خاک غصب شده را بازستاند بلکه عزت و کرامت و بازپس گرفتن حقوق ملت‌ها از طریق لوله‌های توپخانه، به دست گرفتن تفنگ و سلاح مقاومت امکان پذیر است.

النجباء تاکید کرده است که در جهانی که جز زبان زور نمی‌فهمد سلاح مقاومت می‌تواند ترسیم کننده تاریخ ملت‌های منطقه باشد و این مهم در لبنان، عراق، یمن، سوریه و پایداری تاریخی جمهوری اسلامی ایران در برابر استکبار جهانی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه مقاومت اسلامی عراق خاطر نشان کرده است که تاریخ ملت‌ها نشان خواهد داد که تمامی کسانی که بر سازش‌کاری ملت انقلابی فلسطین و حامیان این ملت مظلوم در محور مقاومت و گروه‌های مقاومت و مبارزان وابسته به آن دل بسته‌اند در اشتباه هستند.

این بیانیه تاکید کرده است که معامله قرن به شکست خواهد انجامید و حق به صاحبانش برخواهد گشت و پرچم‌های پیروزی بر فراز  بیت المقدس به اهتزاز در خواهد آمد.

در این بیانیه به شدت از همراهی برخی از حکام عرب با طرح موسوم به معامله قرن آمریکا و رژیم صهیونیستی انتقاد شده و افزوده است که ذلت برخی از حکام عرب در برابر آمریکا و اسراییل به حدی رسیده که حتی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها هم توقع آن را نداشتند.

عراق در بین کشورهای عربی یکی از قویترین مخالفت‌ها را با معامله قرن داشته و علاوه بر مواضع رهبران و جریان‌های سیاسی، به طور رسمی نیز موضع مخالفت با این طرح داشته است.

برچسب‌ها امریکا مقاومت اسلامی عراق جنبش النجباء فلسطین رژیم صهیونیستی بیت المقدس پروندهٔ خبری داستان معامله قرن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امریکا مقاومت اسلامی عراق جنبش النجباء فلسطین رژیم صهیونیستی بیت المقدس امریکا مقاومت اسلامی عراق جنبش النجباء فلسطین رژیم صهیونیستی بیت المقدس سلاح مقاومت معامله قرن ملت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به هدف حیاتی رژیم صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه النجباء، مجاهدان مقاومت اسلامی عراق سحرگاه امروز شنبه یک هدف حیاتی را در ایلات در سرزمین های اشغالی فلسطین هدف حمله پهپادی قرار دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد: در تکمیل مرحله دوم عملیات مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم غزه و در پاسخ به قتل عامی که صهیونیست ها علیه غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی مرتکب می شوند و نیز تجاوز دشمن صهیونیستی به حاکمیت عراق در هدف قرار دادن پادگان های حشد الشعبی رزمندگان مقاومت اسلامی عراق به انهدام استحکامات و مواضع دشمن ادامه خواهند داد.

رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی پایگاه هوایی «عوودا» در جنوب فلسطین اشغالی و نزدیکی مرز اردن خبر دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مقاومت اسلامی عراق همچنین  اعلام کرد در راستای مقاومت در برابر رژیم اشغالگر اسرائیل، پاسخ به جنایات آن و حمایت از مردم غزه، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، دوشنبه گذشته، پانزدهم آوریل، پایگاه هوایی عوودا متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را در سرزمین های اشغالی فلسطین، هدف حمله پهپادی قرار داد.

دیگر خبرها

  • لحظه حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات + فیلم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به ایلات اشغالی
  • حماس: با وجود اشغالگری اسرائیل منطقه روی آرامش را نخواهد دید
  • فیلم| تصاویر جنبش النجباء عراق از داخل پایگاه کالسو
  • تصاویر حمله پهپادی به هدف حیاتی رژیم صهیونیستی
  • لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم/ اوضاع جبهه شمالی خطرناک است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • واکنش مقاومت فلسطین به وتوی آمریکا به قطعنامه تاسیس فلسطین
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • دوران عربده‌کشی اسرائیل به پایان رسیده است