Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در گزارشی اذعان کرد که طرح سازش آمریکایی موسوم به معامله قرن به جایی نمی‌رسد و صرفا رئیس جمهور آمریکا به‌دنبال نجات نخست وزیر اسرائیل از مشکلاتش است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: طرح معامله قرن ناکام خواهد ماند. از زمان اعلام این طرح به نظر می‌رسد که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مصمم است به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در مشکلات سیاسی و حقوقی اش کمک کند و نه اینکه صلح در منطقه برقرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه افزود: از فلسطینی‌ها دعوتی نشده است و هیچ گونه تماس و ارتباط واقعی با دولت ترامپ از بیش از دوسال پیش نداشته‌اند لذا این طرح مرده به دنیا آمد.

به نوشته هاآرتص، "شاید قضاوت درباره طرح ترامپ اشتباه باشد زیرا نظیر هیچ گونه طرح دیپلماتیک دیگری نیست. با ترامپ، جزئیات طرح به هیچ وجه مهم نیست بلکه ایده‌ای است که می‌فروشد. جاه طلبی است. کلید فهم طرح ترامپ در دانستن این است که چه کسی آن را می‌فروشد".

روزنامه صهیونیستی هاآرتص افزود: طرح‌های گذشته صلح برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها بودند اما طرح ترامپ برای مشتریان کاملا متفاوتی طراحی شده است: یعنی اسرائیلی‌های راستگرا و یهودیان راستگرای آمریکایی و بویژه پایگاه ترامپ در بین مسیحیان انجیلی.

 این روزنامه نوشت: پیش بینی می‌شود که این‌ها بسیار از معامله قرن خشنود باشند. از نظر این مشتریان، ممکن است که این طرح اساسا موفق‌ترین طرح صلح باشد زیرا حاکمیت اسرائیل بر اکثر بخش‌های قدس شرقی را به رسمیت می‌شناسد و غور اردن و همه شهرک‌ها را منضم می‌کند، اما فرصت اجرای عملی آن بسیار اندک است چرا که ممکن است نتانیاهو یا ترامپ برای اجرای آن به اندازه کافی در قدرت نباشند.

این روزنامه در پایان نوشت: طرح ترامپ به هیچ وجه موفق نخواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: روزنامه صهیونیستی معامله قرن طرح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا اعلام کرد که با جو بایدن، صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، ترامپ نامزد جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 که با بایدن رقابت می‌کند، گفت که با رئیس جمهوری مثل جو بایدن صلح در خاورمیانه به دست نخواهد آمد.

ترامپ امروز سه‌شنبه هنگام حضور در دادگاه برای رسیدگی به پرونده موسوم به «حق السکوت»، گفت که بایدن بدترین رئیس جمهور در تاریخ ایالات متحده آمریکا است.

وی با اشاره به برگزاری اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا، بیان کرد: آنچه در دانشگاه‌های کلمبیا، نیویورک و سایر آنها می‌گذرد، مایه شرمساری است. این واقعاً تقصیر بایدن است. او لحن اشتباهی دارد. او کلمات اشتباهی دارد. نمی‌داند از چه کسی حمایت می‌کند و این یک آشفتگی است.

ترامپ بایدن را به مناظره تلویزیونی فراخواند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند
  • انتقاد تند روزنامه دولت از کریمی قدوسی : همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  • لاپید: نتانیاهو هم مثل رئیس اطلاعات نظامی استعفا کند
  • صدای پای ترامپ ، بلندتر از همیشه می آید