Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@08:17:51 GMT

میزبان بازی النصر عربستان و سپاهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۴۹۴۰

صراط:

تیم فوتبال النصر عربستان کشور بحرین را به عنوان میزبان بی طرف بازی با سپاهان ایران انتخاب کرد؛ ورزشگاهی که تیم ملی کشورمان خاطره خوشی از آن ندارد.

 کنفدراسیون فوتبال آسیا موافقت خود را با درخواست باشگاه النصر عربستان برای انتخاب ورزشگاه ملی بحرین برای میزبانی در دیدار با سپاهان ایران در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه ملی بحرین همان ورزشگاهی است که تیم ملی ایران چند ماه پیش برای بازی با تیم بحرین در آن به میدان رفت و تیم کشورمان با یک گل مغلوب شد.

سپاهان در گروه چهارم این مسابقات با النصر عربستان، العین امارات و السد قطر همگروه است. بازی سپاهان و النصر روز ۱۳ اسفند برگزار می شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: النصر عربستان سپاهان بحرین تیم ملی صراط النصر عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس به ترسناک‌ترین حریفش در ایران رسید!

به گزارش "ورزش‌ سه"، مصاف روز یکشنبه چهارمین دیدار مورایس با ملوان بندرانزلی خواهد بود و جالب توجه اینکه در سه دیدار گذشته ملوانی‌ها موفق به کسب یک پیروزی و دو تساوی که به معنای کسب 7 امتیاز است، شده‌اند.

ملوان فصل گذشته با مربیگری مازیار زارع توانست در بازی رفت سپاهان که در هفته‌های پایانی نیم فصل اول روی دور برد افتاده بود را با تساوی در انزلی بدرقه کند، اما نتیجه دور برگشت برای سپاهانی‌ها دردناک و فراموش نشدنی بود. آنها در فاصله سه هفته مانده تا پایان مسابقات تا دقیقه 87 از ملوان در ورزشگاه نقش جهان پیش افتاده بودند که گل سهیل فدارکار در دقیقه 87 آب سردی بر پیکر تمام سپاهانی‌های حاضر در ورزشگاه بود. پرسپولیس از این غفلت سپاهان نهایت استفاده را برد و در پایان جام قهرمانی بالای سر سرخپوشان رفت.

در فصل جاری نیز ملوان برای مورایس و سپاهان با وجود تغییر در کادر فنی و حضور مهدی تارتار به جای مورایس همان حریف ترسناک بوده است و آنها بودند که اولین شکست فصل را در ورزشگاه نقش جهان به مورایس و شاگردانش با نتیجه عجیب 4 بر 2 تحمیل کردند تا سایر رقبا نیز متوجه شوند که سپاهان با وجود قدرت زیادی که در هفته‌های ابتدایی از خود نشان می‌داد، نقاط ضعف زیادی هم دارد.

در این شرایط حالا سپاهان و ملوان روز آینده یکی از مسابقات حساس هفته بیست و چهارم را در ورزشگاه سیروس قایقران برگزار می‌کنند و حالا تفاوت ماجرا نسبت به سه دیدار گذشته این است که شاگردان مهدی تارتار خودشان را امیدوار برای کسب سهمیه آسیایی می‌بینند و با توجه به انگیزه‌ای که در خانه دارند، کار را برای سپاهان در این مصاف رو در رو سخت‌تر هم خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • یک بطری جادو داشتیم ، بین دو نیمه تقسیم کردیم و بازی را بردیم!
  • بازیکنانم مانند بطری‌جادویی هستند / اتمسفر ورزشگاه خانگی ملوان فوق‌العاده است
  • شهریار رکوردشکنی کرد/ گام بلند مغانلو برای آقای گلی
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • لبخند تارتار به دبل برد مورایس! (عکس)
  • حضور معدود هواداران سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران +فیلم
  • مورایس به ترسناک‌ترین حریفش در ایران رسید!
  • تسلیم الهلال مقابل بایر؛ رکورد شکست‌ناپذیری از عربستان به آلمان رفت