Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان فرمانده سپاه ناحیه گرمسار از برگزاری بیش از 100 عنوان ویژه‌برنامه دهه فجر از سوی پایگاه‌های بسیج مقاومت شهرستان گرمسار در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: نشست‌های تبیین گام دوم انقلاب از جمله برنامه‌های سپاه شهرستان در این ایام است.

سرهنگ مجید ناظریه ضمن گرامیداشت چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، با اشاره به اینکه این برنامه‌های در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، آموزشی، عقیدتی و سیاسی است، اظهار کرد:: گل‌باران مزار شهدای این شهرستان هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فرماندهان پایگاه‌های بسیج و مسئولان اقشار مختلف بسیج و عموم مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار از برگزاری جشن‌های بزرگ پیروزی انقلاب در روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری مراسم‌های ویژه دهه فجر در مناطق روستایی و محروم این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی بابیان اینکه برگزاری یادواره شهدای انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد در ایام‌الله دهه فجر است، اضافه کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب هدف محوری در تمام برنامه‌های سپاه و بسیج شهرستان گرمسار است.

ناظریه ادامه داد: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گذشته و همواره دشمنان با توطئه و دسیسه‌چینی‌ها متعدد درصدد از بین بردن ریشه‌های انقلابی از سرزمین ایران هستند که تاکنون تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان با هوشیاری و بصیرت عموم مردم این سرزمین خنثی شد.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی با موضوع تبیین گام دوم انقلاب را از دیگر برنامه‌های مهم در این ایام برشمرد و خاطرنشان کرد: با ورود به بهار 41 سالگی پیروزی انقلاب دشمنان خشمگین‌تر از گذشته خواهند شد و باید برای توطئه‌های بعدی آن‌ها هوشیارانه‌تر عمل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل روابط عمومی سپاه، این نهاد انقلابی در ایام الله دهه فجر در همه شهرستان های استان برنامه های متعدد و متنوعی پیش‌بینی کرده است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گرمسار گام دوم انقلاب تبیین گام دوم انقلاب ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرهنگ حکیم عبداللهی گفت: طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی باهدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی برابر دستورالعمل صادره از فراجا پس از برگزاری چندین نشست با معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان و حضور معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، اولین برنامه در یکی از مناطق محروم و کم برخوردار انجام شد.

وی افزود: اولین برنامه با حضور نمایندگان پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها از قبیل فتا، پیشگیری، بهداری، گزینش و استخدام، دفتر نظارت همگانی، وظیفه عمومی و .. در مسجد سیدالشهدا منطقه منبع آب شهر اهواز برگزار شد.

سرهنگ عبداللهی با اشاره به اینکه در این نشست نمایندگان سازمان‌های دولتی و مردم نهاد میز خدمت برپا کردند، ادامه داد: در این برنامه با توجه به تنوع خدمات فراجا شاهد حضور بسیار خوب مردم بودیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان اضافه کرد: در این برنامه ضمن برگزاری نمایشگاه، نشست با اعضای شورای محله و رسیدگی به مشکلات شهروندان؛ خدمات مضاعف رایگان فراجا  از جمله سنجش سلامت، مشاوره و روانشناسی، خدمات پزشکی، کارگاه آموزشی پیشگیرانه در حوزه فضای مجازی، اعتیاد، تحکیم خانواده و عفاف و حجاب به شهروندان،  ارائه شد.

وی می‌گوید: تا پایان اردیبهشت ماه این طرح در ۱۱ نقطه‌ای که از طرف استانداری خوزستان اعلام شده است، اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • هدف از برگزاری یادواره‌های شهدا ترویج و تبیین راهبرد مقاومت و ایثار است
  • جمعه بازار صنایع‌ دستی در شهرملی گلیچ بهشهر برگزار می‌شود
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد