Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده بعدازظهر پنجشنبه در آئین افتتاحیه همایش ملی تئاتر سردار آسمانی که به منظور پاسداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید جبهه مقاومت بیان داشت: این مراسم تنها افتتاحیه تئاتر خیابانی نیست بلکه ارادت هنرمندان به سردار است که در تمام عمر در کنار صحنه نایستاد بلکه در میانه صحنه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردی که همراه با بازیگرانش در میدان‌های سخت جانبازی کرد و پاداشش را نه نحو احسن دریافت کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان گفت: از همان لحظات تلخ اولیه خبر شهادت سردار شهید سلیمانی، جامعه فرهنگی کرمان همراه با سراسر کشور به سوگ نشستند.

وی یادآور شد: ده‌ها برنامه فرهنگی و هنری با محوریت حاج قاسم سلیمانی از جمله محفل انس با قرآن، برپایی شعر فجر با عنوان نگین سلیمانی و… اجرا شده است.

کد خبر 4839858

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا علیزاده فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان قاسم سلیمانی دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس انتخابات 98 قزوین ایلام شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان بیرجند یاسوج زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، امروز در شهرطوس جمعی از دختران آسیب دیده شنوایی سوم شعبان دو در مراسم بزرگداشت فردوسی که در کنار مزارش برگزار شد ترانه خوشه چین را با زبان اشاره اجرا کردند.

در حاشیه این مراسم نقالی یکی از داستان‌های شاهنامه توسط یکی از آسیب دیدگان شنوایی اجرا شد.

این مراسم با هدف تقویت هویت ملی و آشنایی ناشنوایان انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • اجرای برنامه های هنری ناشنوایان در جوار آرامگاه فردوسی
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  •  منتخب جشنواره تئاتر رضوی به تماشاخانه مهر می آید
  • لزوم اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی