Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اهر گفت: «9 نفر از استادان و دانشجویان این واحد دانشگاهی عضو استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران و نخبگان هستند که از این افراد بیش از 20 اختراع ثبت شده است.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر، علی سلیمی ظهر امروز در بازدید اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی اهر از معدن مس سونگون و دیدار با مدیرعامل مجتمع مس آذربایجان بر ضرورت توسعه همکاری‌های پژوهشی، تحقیقاتی، خدماتی و فرهنگی بین واحد اهر به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع دانشگاهی و علمی فرهنگی منطقه ارسباران با معدن مس سونگون تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هم‌اکنون بیش از 100 استاد و دانشجوی نخبه دارای سوابق ممتاز پژوهشی و تحقیقاتی با روزمه علمی مناسب عضو باشگاه پژوهشگران جوان بوده و 9 نفر از آنان عضو استعدادهای درخشان باشگاه پژوهشگران و نخبگان هستند که از این افراد بیش از 20 اختراع ثبت شده است.

راه‌اندازی بیش از 100 آزمایشگاه با دستگاه‌های مجهز به فناوری‌های نوین در واحد اهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با تشریح امکانات، تجهیزات و فضای مناسب  برای توسعه همکاری‌های بین‌بخشی  عنوان کرد: بیش از 100 آزمایشگاه و کارگاه با تجهیزات و دستگاه‌های مجهز به فناوری‌های نوین در واحد اهر راه‌اندازی شده که در این آزمایشگاه‌ها استادان، دانشجویان، پژوهشگران و بخش پژوهشی مراکز تولیدی صنعتی می‌توانند از امکانات و  تجهیزات آنها در راستای تحقیق و پژوهش بهره‌مند شوند.

رئیس شورای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی اهر همچنین از آمادگی این واحد دانشگاهی برای پذیرش پرسنل فنی مس سونگون در رشته‌های مرتبط  خبر داد.

سلیمی با اشاره به وجود برخی رشته‌های مرتبط از جمله رشته  معدن و زمین‌شناسی از مقطع کارشناسی تا دکتری و شیمی، مهندسی شیمی، HSC، مکانیک، برق و مکاترونیک تا مقطع کارشناسی‌ارشد در واحد اهر، این موضوع را فرصتی مغتنم برای ارتقای علمی و ادامه تحصیل پرسنل آن مجتمع مس سونگون عنوان کرد.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: اختراع فناوری نوین علی سلیمی دانشگاه آزاد اسلامی اهر دانشگاه آزاد اسلامی اهر باشگاه پژوهشگران بیش از 20 اختراع واحد اهر مس سونگون بیش از 100

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهید بهشتی، شاهد و تیزهوشان میاندوآب در هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بازدید کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، هدف از این بازدیدها را فرصتی برای آشنایی دانش‌آموزان با توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت: دانش‌آموزان مدارس میاندوآب با همراهی دبیران خود از کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها، فضاهای آموزشی و رفاهی، کتابخانه و سایت کامپیوتری بازدید می‌کنند.

پیام خدایی افزود: در رایزنی‌ با آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب بازدیدهای بیشتری از سوی دانش‌آموزان در طول سال و هفته مشاغل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب صورت خواهد پذیرفت و ارائه مطالب علمی و فرهنگی، مشاوره راهنمایی و هدایت تحصیلی از سوی کارشناسان دانشگاه برای بازدیدکنندگان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • «فناوری» و «نوآوری» اهرم‌های قدرتمند جهش تولید
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی