Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگارباشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم بهمن ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

4417...0910: سلام خسته نباشید کسانی که در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند قرار بود وزارت مسکن و شهر سازی اسامی ثبت نام کننده ها را تا اخر هفته اعلام کنند کمیته امداد 5تومان بابت ودیعه یک اتاق برای ما اجاره کرده شوهرم عقب مانده ذهنی دولت محترم شب عیده شمارا به خدا کمک به حال ما بکنید شوهرم بد سرپرست است نگهداری می کنم صاحب خانه جواب کرده ما را خارج از تهران ثبت نام کردیم مریض دارم پول پیش نداریم تشکر

 

0351.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..0910: ميزان مستمرى مدجويان كميته امداد نزديك به چهار سال است كه افزايش نيافته و , ... فرزانه محمدى فريد ٤١ ساله از خرم آباد لرستان خيرآباد

 

6536...0914: با سلام و احترام ، خواهشمندیم با اجرای رتبه بندی معلمان ، سایر مزایای روستایی از جمله تعجیل ارتقای طبقه ها و رتبه های حرفه ای حذف نشود و هر چه زودتر مشمولان ، ذینفع قرار بگیرند و مزایای بند رتبه حرفه ای از بند رتبه منفک و مجزا حساب شود تا در حق معلمان هیچگونه اجحاف و ظلمی صورت نپذیرد .چرا که اینجانب در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۱ رتبه حرفه ای عالی را می گرفتم که اکنون با شیوه نامه ناقص و ناقض رتبه بندی جدید دیگر شامل نمی شود ولی هر کس قبل از ۱۳۹۸/۷/۱ رتبه حرفه ای کسب کرده را شامل می شود ؟با تشکر و علی برکة اله و اجرکم عنداله

 

1775...0917: سلام بازنشته هستم کرایه نشیینم معشیتی برام واریز نشده است.


9550...0913: با سلام جاده های مسيرمنطقه زفره به روستاهای برزاود و برزاوند به ظفرقند اردستان ازتوابع اصفهان خراب بوده و نيازبه آسفالت و ترميم دارد ومدت زيادی است به همين طور بوده ودرست نشده لطفا اطلاع رسانی شود تا رسيدگی بعمل آيد باتشكر


1713...0915: سلام.بیش از چهارماه ازسال تحصیلی می گذرد،اما قول های متعددمسؤلین آموزش وپرورش در مورد پرداخت حق التدریس فرهنگیان به صورت ماهانه اجرا نشده!وهیچ مبلغی پرداخت نشده،ضمن اینکه ازسال گذشته هنوز2ماه باقیمانده است

 

5503...0992: این طرح ملی مسکن عالی است ما جز کارگران تامین اجتماعی هستیم جز دهک کم درآمدهستیم لطف کنید طرح خانه دار شدن دهک کم درآمد را ادامه دهید ما اجاره نشین هستیم به خدا ماهانه به زور اجاره خونه رو می دهیم

 

6926...0930: سلام سهمیه سوخت سرویس مدرسه کی واریز می شود

 

2671...0991: باسلام سامانه سهام عدالت کی ثبت نام جدید آغاز می شود تا افرادی که چندساله سهام عدالت ندارند ثبت نام کنند باتشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه پیامکی شهروندخبرنگار رتبه حرفه ای رتبه بندی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴

براساس آخرین نتایج منتشرشده نظام رتبه‌بندی نیچر ایندکس (۲۰۲۴)، در رتبه بندی کلی جهانی، دانشگاه بوعلی سینا با رتبه ۱۶۱۹ از بین ۴۹۳۱ دانشگاه جهان، موفق به حضور در این رتبه‌بندی شده‌ است.

به گزارش ایسنا، به استناد بررسی‌های مرکز ارزیابی و پایش عملکرد؛ براساس آخرین نتایج منتشرشده نظام رتبه‌بندی نیچر ایندکس (۲۰۲۴)، در رتبه بندی کلی جهانی، دانشگاه بوعلی سینا با رتبه ۱۶۱۹  از بین ۴۹۳۱ دانشگاه جهان ، موفق به حضور در این رتبه‌بندی شده‌است،همچنین در بخش آسیای  غربی رتبه ۶۷ را از بین ۴۳۶ دانشگاه کسب کرده است.

دانشگاه بوعلی سینا در نظام رتبه بندی نیچر موفق به کسب جایگاه  ۲۰ در میان ۷۳ دانشگاه کشور شده است.

همچنین بر اساس رتبه‌بندی موضوعی نیچر در شاخه شیمی رتبه ۱۷۴۰ جهانی و رتبه ۱۳ کشوری و  در شاخه علوم فیزیک رتبه ۱۴۲۴ جهانی و رتبه ۱۷ کشوری را کسب کرده است، نیچر ایندکس برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ در انگلیس به رتبه‌بندی موسسات و دانشگاه‌های جهان اقدام کرد.

رتبه‌بندی ۲۰۲۴ نیچر ایندکس دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی دارای تحقیقات با کیفیت در زمینه‌های علوم زیستی، شیمی‌، فیزیک، علوم زمین و زیست محیطی را در سال ۲۰۲۳ (از تاریخ ۱دسامبر ۲۰۲۲ لغایت ۳۰ نوامبر ۲۰۲۳) مورد بررسی قرار داده است. در این رتبه‌بندی علاوه بر تعداد مقاله، سهم موسسه در نگارش مقاله (با در نظر گرفتن نویسندگان سایر موسسات) و وزن حوزه موضوعی نیز لحاظ می‌شود.

نیچر ایندکس یک پایگاه اطلاعاتی متشکل از وابستگی سازمانی نویسندگانی است که در ۸۲ نشریه برتر علوم طبیعی ( Natural-Science ) مقاله چاپ کرده اند. خروجی مقاله برای یک موسسه، کشور، منطقه یا شهر به دو صورت محاسبه می شود. نیچر ایندکس تعداد مطلق و تعداد سهم کسری از انتشار مقاله در سطح سازمانی و ملی را ارائه می دهد و به این ترتیب، شاخصی از خروجی و همکاری پژوهشی با کیفیت در سطح جهانی است. نیچر ایندکس به صورت ماهانه  به روز رسانی شده و اطلاعات یک دوره ۱۲ ماهه را بر روی وبگاه خود نمایش می دهد.

مقالات منتشرشده با وابستگی سازمانی دانشگاه بوعلی سینا در این رتبه بندی به شرح ذیل است

مقاله اول با عنوانGrowth of matter perturbations in some parametrization of dark energy models "  توسط دکتر نور اله نظری پویا عضو  هیات علمی دانشکده علوم پایه،چاپ شده است.

تالیف مقاله دوم با عنوان Application of Metal-Organic Frameworks with Sulfonic Acid Tags in the Synthesis of Pyrazolo[۳,۴-b]pyridines via a Cooperative Vinylogous Anomeric-Based Oxidationتوسط دکتر زلفی گل  عضو هیات علمی دانشکده شیمی و علوم نفت و حسن سپهر منصوری و میلاد  محمدی رسول  از دانشجویان دانشکده شیمی و علوم نفت چاپ شده است.

مقاله سوم با عنوان S۸ increases with effective redshift in ΛCDM cosmology با مشارکت آقای دکتر محمد ملک جانی به چاپ رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • رتبه اعتباری رژیم صهیونیستی در «اس‌اندپی»کاهش یافت