Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-29@05:02:37 GMT

عاملان توهین به طرفداران تیم تراکتورسازی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۶۳۴۹

عاملان توهین به طرفداران تیم تراکتورسازی دستگیر شدند

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از دستگیری 4 نفر از هتاکان به طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز خبر داد.

به گزارش حوزه انتظامی و حوادث گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن محمودی رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از دستگیری 4 نفر از هتاکان به طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز خبر داد و گفت: در پی حواشی پیش‌آمده در مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران و انتشار کلیپ توهین‌آمیز به هواداران فهیم تیم تراکتورسازی، نیروی انتظامی شناسایی و دستگیری افراد خاطی را در دستور کار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس فتا با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات پلیسی افراد خاطی را در کمتر از 72 ساعت شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی توهین به هیچ‌یک از اقوام ایرانی را برنمی‌تابد و کسانی که قصد خدشه‌دار کردن فرهنگ اصیل ایرانی را داشته باشند برابر قانون با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی گفت: ان‌شاءالله این درس عبرتی باشد برای سایرین تا در میدان‌ها ورزشی شاهد چنین توهین و اهانتی به یکدیگر نباشیم.

انتهای پیام/4145/

منبع: آنا

کلیدواژه: فوتبال پلیس فتا دستگیری هوادار تراکتور سازی محسن محمودی طرفداران تیم تراکتورسازی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی که اقدام به گروگان‌گیری ۲ جوان ۳۰ و ۳۵ ساله کرده بود، توسط مأموران انتظامی این استان در حاشیه شهرستان شاهرود دستگیر شد.

به گزارش فارس، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: روز گذشته در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در شهرستان شاهرود، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از مأموران زبده پلیس آگاهی و اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌های به‌عمل‌آمده، مشخص شد فردی ۳۵ ساله شرور که دارای سوابق کیفری متعدد بوده است، اقدام به ربایش ۲ جوان ۳۰ ساله کرده و از محل متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: کارآگاهان پلیس در این راستا تحقیقات خود را آغاز کردند و توانستند مخفیگاه آدم‌ربا را ظرف ۲۴ ساعت در یکی از روستا‌های شاهرود شناسایی کنند.

موقوفه‌ای ادامه داد: مأموران انتظامی در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه با شگرد‌های خاص پلیسی موفق شدند، علاوه بر رهایی گروگان‌ها به‌صورت صحیح و سالم، متهم را که قصد متواری شدن داشت، دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان لب به اعتراف گشود و اذعان داشت که به علت اختلافات مالی که با یکی از بستگان گروگان‌ها داشت، نقشه ربودن آن‌ها را طراحی کرده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان از معرفی متهم به دستگاه قضائی پس از تکمیل پرونده مقدماتی خبر داد و تأکید کرد: پلیس در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی با هرگونه ارتکاب جرم که آسایش و آرامش مردم را سلب کند، قاطعانه و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • شرور گروگان‌گیر در شاهرود دستگیر شد
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی در بروجرد دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در کوهدشت
  • عاملان سرقت مسلحانه در شاهین شهر دستگیر شدند