Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@19:16:28 GMT

جریمه ۸۲۰ هزار یورویی تراکتور از سوی فیفا

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۶۴۱۶

جریمه ۸۲۰ هزار یورویی تراکتور از سوی فیفا

فیفا باشگاه تراکتور را به خاطر شکایت کوین کنستانت به جریمه مالی سنگین محکوم کرد.

به گزارش مشرق، در حالی که باشگاه تراکتور پس از ترک تیم توسط کوین کنستانت از این بازیکن شکایت کرده بود اما این بازیکن هم به بهانه عدم پرداخت مطلباتش از باشگاه تبریزی به فیفا شکایت کرد. این بازیکن که هفته گذشته از دنیای فوتبال خداحافظی کرد توانسته در این شکایت باشگاه تراکتور را مغلوب کند و فیفا در حکمی باشگاه تراکتور را به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات این بازیکن به ۸۲۰ هزار یورو جریمه کرده است و تراکتوری‌های دو هفته برای پرداخت این پول فرصت دارند در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین کنستانت که اصلیتی گینه‌ای دارد سالی که به باشگاه تراکتور آمد در آزمایشات ایفمارک مشخص شد که ناراحتی قلبی دارد و ایفمارک سلامت این بایکن را رد کرد اما او با ارائه مدارک پزشکی مبنی براینکه با مصرف دارو بتواند به کارش ادامه دهد با باشگاه تراکتور قرارداد بست و فقط ۱۰ جلسه تمرینی با این تیم تمرین کرد و بدون اینکه در مسابقه‌ای به کار گرفته شود به دلیل بروز یکسری مشکلات ایران را ترک کرد.

در این شرایط و در حالیکه باشگاه تراکتور می‌توانست با توجه به پرونده پزشکی این بازیکن مسئله را به سود خود حل کند اما به نظر می‌رسد بخش حقوقی این باشگاه نتوانسته از حق تراکتور دفاع کند و این بازیکن با استفاده از فسخ یکطرفه قرارداد از سوی باشگاه تراکتور و عدم پرداخت مطالباتش پرونده را به سود خود تمام کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا کوین کنستانت تراکتور فیفا جریمه باشگاه تراکتور کوین کنستانت عدم پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی

مس رفسنجان و نود ارومیه در کمیته تعیین وضعیت محکوم شد.

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره سه پرونده مطروحه اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت کیوان یاراحمدی از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 313 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 11 میلیون و 940 هزار و 950 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پرونده شکایت عقیل کعبی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 7 میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 152 میلیون و 600 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پی شکایت حمید عبدالوند از باشگاه نود ارومیه، این باشگاه به پرداخت مبلغ 230 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 8 میلیون و 774 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 40 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • تایید شد: لالیگا از دو فصل دیگر در آمریکا!‏
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • شمس‌‍آذر هم جریمه مالی شد و هم معنوی
  • جریمه 238 میلیونی برای 3 باشگاه
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • محکومیت مس رفسنجان در شکایت عقیل کعبی
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • درخواست غرامت 120 میلیونی برای بازیکن کشته شده!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟