Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:23:19 GMT

بازداشت سارق موتورسیکلت در حوالی خیابان نبرد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۶۴۷۱

بازداشت سارق موتورسیکلت در حوالی خیابان نبرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ منصور محمد پور گفت: واحد گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد پایتخت هنگام گشت زنی در حوالی خیابان نبرد به یک موتورسیکلت سوار فاقد پلاک که در حال پرسه زنی در میان خودروهای پارک شده، بود، مشکوک می‌شوند.

فرمانده قرارگاه شرق گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با اشاره به اینکه دستور توقف موتورسیکلت اعلام، اما موتورسوار به محض مشاهده واحد گشت پلیس به سرعت از محل متواری شد، عنوان داشت: مأموران یگان امداد با تعقیب موتورسیکلت موفق شدند پس از طی مسافتی آن را متوقف و پس از دستگیری موتورسوار آن با بررسی سایر ارکان موتورسیکلت، مشخص شد که سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود معترف شد، گفت: متهم برای تحقیقات تکمیلی و بررسی موضوع در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

کد خبر 4839898

منبع: مهر

کلیدواژه: موتورسیکلت خیابان نبرد دستگيري سارق پلیس پایتخت یگان امداد ناجا شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش شهر تهران بارش برف محسن هاشمی مناطق سیل زده کشور محسن حاجی میرزایی آلودگی هوا سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه تعطیلی مدارس شورای شهر یگان امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۶۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، گفت: یک سارق با عنوان مأمور دولتی در بهارستان با ۱۴ فقره سرقت دستگیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری نیا در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله سبزدشت بهارستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به تعامل خوب مردم با پلیس افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مأمورنما با معرفی خود به‌عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به‌وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی بهارستان، تصریح کرد: مأموران پلیس آگاهی پی شهرستان با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

 عسکری‌نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مأمورنما در بهارستان دستگیر شد، خاطرنشان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به 14 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • مهم‌ترین خبر‌های پلیس فارس در ۲۴ ساعت گذشته
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • طرح گواهینامه آسان موتورسیکلت همچنان ادامه دارد/ ۶.۵ میلیون موتورسوار گواهینامه ندارند
  • ۶.۵ میلیون موتورسوار بدون گواهینامه رانندگی می کنند/ فقط با ۵۷۰ هزار تومان گواهینامه بگیرید
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر