Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:15:54 GMT

برترین شطرنج‌بازان کشور معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۷۲۸۰

برترین شطرنج‌بازان کشور معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات طی دو روز به میزبانی یزد و با حضور ۱۶۰ شطرنج باز از استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

در این دوره از مسابقات شطرنج بازانی از استان‌های تهران، البرز، گیلان، مازندران، کرمان، اصفهان، یزد، هرمزگان، مرکزی، لرستان و خراسان رضوی به رقابت پرداختند.

در پایان این پیکارها احسان قائم مقامی به مقام قهرمانی رسید و امیرمحمد حمیدی مقام و آرمان سرستیان به ترتیب دوم و سوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دربخش ریتینگ داران زیر ۱۷۰۰، محسن زارع و محمد مهدیان مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و در ریتینگ داران زیر ۱۵۰۰ نیز سید محمود بخشایش و فرزاد صفری اول و دوم شدند.

همچنین در بخش بانوان، مهرنوش مفیدی و طناز رفیعی به ترتیب در مکان‌های اول و دوم قرار گرفتند و در بخش شهرستان‌های استان یزد نیز محمدرضا همتی از مهریز اول شد.

در بخش پیشکسوتان به ترتیب یعقوب بخششی و اسفندیار براتی مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و در بخش بازیکن بدون ریتینگ، علیرضا پوراحمدی به مقام قهرمانی رسید.

کد خبر 4839968

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد مسابقات شطرنج اداره کل ورزش و جوانان استان یزد دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس انتخابات 98 قزوین ایلام شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان بیرجند یاسوج زلزله اول و دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین متولی اظهار کرد: پرفروش‌ترین داروها از لحاظ تعدادی در سال گذشته به ترتیب متفورمین با ۲ میلیارد و ۲۰۹ میلیون عدد، ادالت کلد با یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون عدد، آسپرین با یک میلیارد و ۷۶۳ میلیون عدد، لووتروکسین با یک میلیارد و ۲۳۵ میلیون عدد، فاموتیدین با یک میلیارد و ۲۳۱ میلیون عدد بوده اند.

وی افزود: داروهایی همچون «آموکسی سیلین»، «استامینوفن+کافئین+ایپوپروفن»، «کدئین»، «لوزارتان» و «آتورواستاتین» نیز از لحاظ فروش در رده‌های پنجم تا دهم قرار دارند.

به گفته رئیس اداره پایش زنجیره مصرف داروی سازمان غذا و دارو، پرمصرف‌ترین داروهای تأمینی سال ۱۴۰۲ از نظر ریالی نیز به ترتیب آموکسی سیلین، سفکسیم، IVIG، ادالت کلد، انوکساپارین، متفورمین، استامینوفن، کوآموکسی کلاو بوده اند.

متولی خاطرنشان کرد: داروهایی که نام برده شد، ۱۰ درصد ارزش ریالی بازار دارویی را به خود اختصاص داده اند.

کد خبر 6087156 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • معرفی پرفروش ترین داروها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنجباز ایران شد
  • معرفی برترین‌های انتخابی تیم ملی کاتا آقایان
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری 
  • برترین‌های مسابقات پرش با اسب استان همدان جام جمهوری معرفی شدند
  • برترین‌های مسابقات رده سنی تنیس کشور معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • معرفی برترین‌های هنر انقلاب اسلامی فارس