Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس شامگاه پنجشنبه در هفته دوازهم مسابقات لیگ برتر کشور در سالن المپیک و با حضور پرشور هواداران خود، میزبان تیم خاتم اردکان بود که در گیم اول بازی در حالی که دو تیم، بازی نزدیک و برابر را به نمایش گذاشته بودند، تیم میزبان در پنج امتیاز پایانی بازی از میهمان خود پیش افتاد و در نهایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گیم دوم هرچند تیم خاتم اردکان بازی را خوب شروع کرد اما تیم میزبان رفته رفته سوار بر بازی شد و توانست در اواخر بازی اختلاف ۶ امتیازی را به خاتم اردکان دیکته کرده  و در انتهای گیم با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ نتیجه این گیم را به سود خود به پایان رساند.

هواداران گنبدی که از بازی کم اشتباه و هیجان‌انگیز تیم خود به وجد آمده بودند، بی وقفه تیم محبوب خود را تشویق می‌کردند که این امر بر بازی تیم میهمان تاثیر گذاشته و در گیم سوم باعث اشتباهات بسیار از سوی بازیکنان خاتم اردکان شد.

در گیم سوم و همراه با تشویق‌های هواداران، تیم شهرداری گنبد از ابتدا مقتدر ظاهر شد و با ایجاد اختلاف ۵ امتیازی در اوایل بازی، برتری خود را به رخ حریف کشید و در نهایت نیز با افزایش اختلاف امتیازات خود، این گیم را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۱۵ به نفع خود به پایان و رساند تا در نتیجه کلی بازی هم سه بر صفر فاتح این بازی شود.

در این بازی مسعود ذوقی و احسان زحمتی  امر قضاوت را به عنوان داوران اول و دوم به عهده داشتند و حسین پورکاشیان و اصغر کاظمی نیز ناظران فدراسیون بودند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 المپیک بازی شهرداری مسابقات لیگ برتر والیبال قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خاتم اردکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در نخستین بازی مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز، جمعه - ۳۱ فروردین تیم شهرداری گرگان برابر مهرام تهران به پیروزی دست پیدا کرد و یک به صفر از حریف پیش افتاد.   در حالی که نیمه نخست این دیدار با حساب ۳۸ - ۳۸ مساوی به پایان رسید، با آغاز نیمه دوم، شاگردان مصطفی هاشمی عملکرد بهتری در مقایسه با حریف خود داشتند و در پایان با نتیجه ۸۴ - ۵۹ میهمان خود مهرام را شکست دادند.   مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال ایران کوارتر‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۱-۱۷، ۲۵-۱۰ و ۲۱-۱۱ با پیروزی پشت سر گذاشت تا با وجود باخت ۱۷-۲۱ در کوارتر دوم، در مجموع با ۲۵ امتیاز اختلاف برنده این دیدار خانگی شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود و هر تیمی که بتواند سه بار حریف خود را شکست دهد، برنده شده و راهی فینال می‌شود.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان با کمک هواداران مهرام را شکست داد
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • شهرداری گرگان با کمک هواداران، مهرام را شکست داد
  • پیروزی خانگی شهرداری گرگان مقابل مهرام
  • صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • گل محمد قربانی مانع از شکست «اورنبورگ» نشد
  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست