Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@22:44:11 GMT

آتش‌سوزی در ساختمان بورس تهران در سعادت‌آباد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۹۰۵۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در ساختمان اداری بورس تهران در محله سعادت‌آباد خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ١٩ و ۴٩ دقیقه امروز(پنج‌شنبه، ۱۰ بهمن) یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان اداری واقع در بلوار قیصر امین‌پور محله سعادت‌آباد، به سامانه ١٢۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله در پی آن چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروها، تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان اداری و دولتی بود که در زمینه اقتصاد فعالیت داشت. این ساختمان هشت طبقه بود و شش طبقه منفی دیگر نیز داشت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان این‌که آتش‌سوزی در طبقه ششم این ساختمان که قسمت مرکز داده یا همان دیتاسنتر آن بود، گفت: تابلوهای برق نیز در این طبقه دچار آتش‌سوزی شده بود و در پی همین اتفاق دود ناشی از حریق تمام طبقات منفی را فرا گرفته بود.

وی افزود: خوشبختانه با توجه به آتش‌سوزی در زمان تعطیلی این ساختمان رخ داده بود کارکنان در ساختمان حضور نداشتند و مورد حبس‌شدگی در ساختمان نداشتیم.

ملکی با بیان این‌که آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه بلافاصله به طبقه منفی شش رفته و عملیات اطفال را آغاز کردند، گفت: طی این عملیات یکی از آتش‌نشانان دچار مصدومیت شد که برای طی کردن روند درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران ادامه داد: با حضور به‌موقع آتش‌نشانان در محل عملیات تحت کنترل است و آتش‌نشانان در حال تکمیل عملیات هستند.
وی با تاکید بر این‌که علی‌رغم اینکه این ساختمان اداری است و توقع می‌رود که ایمنی را به طور کامل رعایت کند، اما تاییدیه آتش نشانی را ندارد، گفت: آن‌طور که ما از همکاران شهرداری حاضر در محل اطلاعات کسب کردیم این ساختمان همچنان پایان کار هم دریافت نکرده است اما ظاهراً بهره‌برداری هوایی صورت می‌گرد. ما به این مسائل فکر می‌کنیم که اگر این حادثه‌ها در ساعات اداری رخ دهد جان چند نفر را تهدید خواهد کرد. بنابراین تقاضای ما این است که به مقررات ایمنی احترام بگذارند و پیش از دریافت تاییدیه‌های لازم بهره‌برداری انجام ندهند.

به گفته وی، پس از حضور کارشناسان علت دقیق وقوع حادثه بررسی و مشخص خواهد شد.

یاسر فلاح، مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر این‌که حادثه مذکور آتش‌سوزی گسترده نبود، اظهار کرد: حادثه ایجاد شده بر اثر اتصالی در ساختمان بورس تهران بوده است که منجر به ایجاد دود شد و آتش‌نشانی سریعا به محل مراجعه کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی بورس تهران سخنگوی سازمان آتش نشانی ساختمان اداری آتش سوزی آتش نشانان سعادت آباد بورس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس

عبدالله شمس ناتری از وقوع یک فقره آتش سوزی در بخشی از جنگل‌های منطقه در حوالی "نوکرس" یکی از روستا‌های بخش مرزن آباد خبر داد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: این آتش سوزی در ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و پس از بروز این آتش سوزی نیرو‌های یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی اظهار داشت: مکان آتش سوزی تا شهر مرزن آباد بیش از یک ساعت فاصله دارد منتهی به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیرو‌های برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره‌ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس حدود ۱۵۶ هزار هکتار عرصه طبیعی و مرتعی زیر پوشش دارد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر جاده کندوان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۴۰ درصدی حوادث آتش‌سوزی در آستارا
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • شتر‌ها حادثه ساز شدند
  • جزییات حریق در بازارچه صیقلان رشت/یک مغازه در آتش سوخت
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس
  • آتش‌سوزی خودرو در پارکینگ یک مجتمع مسکونی
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • جزئیات آتش گرفتن خودروی برلیانس در پارکینگ یک مجتمع مسکونی