Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: من همان موقع که گل‌محمدی به پرسپولیس آمد، امیدواری من به این تیم بیشتر شد. تاریخ انتشار: 10:34 - 11 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۰۱۹

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس با هدایت یحیی گل‌محمدی در دیدار با تراکتور اظهار داشت: من همان موقع که یحیی به پرسپولیس آمد به این تیم امیدوار بودم و بعد از این برد خوب مقابل تراکتور که تیم قدرتمندی است، امیدوارتر هم شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی از پرسپولیس شناخت کافی دارد و اسکلت تیم هم از فصل قبل حفظ شده است به همین دلیل معتقدم پرسپولیس موفق خواهد شد.

وی در ادامه در خصوص پیش‌بینی‌اش از آینده پرسپولیس تصریح کرد: هر چه بگذرد تیم هماهنگ‌تر خواهد شد و هواداران هم باید از تیم حمایت کنند. پرسپولیس تیم جوان و خوبی دارد و باتجربه‌ها هم به تیم کمک خواهند کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پیرامون حضور اوساگونا و استوکس در این تیم افزود: باید به این دو بازیکن زمان داد تا موفق شوند. شاید بازیکنان ایرانی که از تیم‌های دیگر به پرسپولیس و استقلال می‌آیند دچار افت کیفیت شوند، اما بازیکنان خارجی حرفه‌ای هستند و کمتر دچار افت می‌شوند. استوکس که هنوز برای پرسپولیس بازی نکرده و در مورد اوساگونا هم با یک بازی نمی‌توان قضاوت کرد.

کرمانی‌مقدم در پایان در مورد کیفیت این دو مهاجم خارجی پرسپولیس خاطرنشان کرد: استوکس در تراکتور و اوساگونا در ذوب‌آهن عملکرد خوبی داشتند و این نشان می‌دهد که بازیکنان حرفه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: انصاری‌فرد: دلیل محرومیت خلیل‌زاده را نمی‌دانیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تهران کرمانی مقدم گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمانی شدن مادر شهید علی محمدی مقدم در بشرویه 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،حاجیه طوبی فلفل زاده مادر شهید علی محمدی مقدم در سن۸۴ سالگی بر اثر بیماری و کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر مادر شهید ساعت ۱۰ امروز از هیئت مهدیه تشییع و  به سمت گلزار شهدای شهر بشرویه در قطعه صالحین به خاک سپرده می شود. 

شهید والامقام علی محمدی مقدم در سال ۱۳۴۵ در بشرویه متولد و سرانجام در۹ تیر ۱۳۶۶ در منطقه سقز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • شگرد گلزنی به نساجی در دست ستاره تراکتور
  • ادموند بزیک: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • مادر شهید علی محمدی مقدم آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید علی محمدی مقدم در بشرویه 
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری ها (+عکس)
  • جشن تولد 30 سالگی سیامک نعمتی در تمرین تراکتوری‌ها
  • جشن تولد سیامک با شیطنت تراکتوری‌ها (عکس)
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!