Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مطرح شدن معامله قرن فرصتی بی‌نظیر برای اتحاد جریان‌های مختلف سیاسی ضد اسرائیلی در فلسطین بوده و بعد از گستاخی آمریکا و اسرائیل در معامله قرن به زودی نوبت به سران و پادشاهان به ظاهر مسلمان دولت‌های عربی خواهد رسید.

امیر خجسته در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به رونمایی طرح معامله قرن توسط رئیس جمهور آمریکا، بیان کرد: پس از شهادت سپهبد سلیمانی و سکوت برخی از کشورهای عربی در مقابل اقدامات خصمانه دولت آمریکا، رئیس جمهور این کشور هر روز بیش از گذشته بر رفتارهای گستخانه خود تاکید می‌کند و اگر این روند استمرار یابد به زودی ترامپ به سراغ همین کشورهای عربی خواهد رفت و سران و پادشاهان به ظاهر مسلمان این دولت های باید در کاخ های خود از سربازان صهیونیستی و آمریکایی پذیرایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار کرد: ترامپ در حالی از منفعت فلسطینیان در این طرح سخن می‌گوید که بر اساس این طرح، حلقه محاصره بیش از گذشته بر فلسطینیان تنگ‌تر خواهد شد و بعد از اجرای این طرح آنان برای رفت آمد در کشور خود و جابجایی بین شهرهای فلسطینی باید از پل های هوایی یا تونل های زیرزمینی استفاده کنند و حق برخورداری از ارتش و نیروی انتظامی ندارند و در موردی بدتر حق استفاده از اسکله و فرودگاه را نیز ندارند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بدون شک هیچ ملتی زندگی در اینگونه شرایط را نخواهد پذیرفت و چشمه های جوشان هسته‌های مردمی بساط شعبده بازی ترامپ را جمع خواهند کرد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح معامله قرن فرصتی بی نظیر برای اتحاد جریان های مختلف سیاسی ضد اسرائیلی در فلسطین بوده که نتایجی پشیمان کننده برای صهیونیست‌ها دارد، گفت: ترامپ فهمی از شرایط منطقه ندارد و صرفا بر اساس معامله‌ای که با لابی های سرمایه داری یهودی برای کسب حمایت در زمان انتخابات انجام داده است اقدام به ارائه طرح معامله قرن نموده است و قطعا اکنون بهترین زمان برای همگرایی و اتحاد همه جریان های سیاسی در داخل فلسطین است. موضوعی که دسترسی به آن کار آسانی نبود اما اکنون رهبران و همه جریان های سیاسی بر لزوم وحدت بازگشت به مقاومت سخن می گویند.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور آمریکایی‌ها در هر منطقه از جهان موجب رنج برای مردم بومی آن منطقه بوده است لذا در همین منطقه خاورمیانه نیز امریکایی ها هر روز در یک نقطه آشوب و فتنه ای جدید بر پا می کنند البته هر کس که آتشی را برای ایراد خسارات روشن کند حتما خودش نیز ضرر خواهند دید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بدون شک معامله قرن امنیت صهیونیست ها را تامین نخواهد کرد، گفت: این طرح موجب تشدید ناامنی و فلاکت برای آنها خواهد شد و قطعا زمان نابودی رژیم صهیونیستی و اخراج آمریکایی ها از منطقه فراخواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: طرح معامله قرن امیر خجسته رژیم صهیونیستی مجلس شورای اسلامی طرح معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود

نخستین نشست ائمه جمعه گیلان در سال ۱۴۰۳ با محوریت اجرای «طرح نور» و با حضور فرماندهی سپاه قدس استان برگزار شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان در این نشست با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر نقشه شوم دشمنان برای رواج بی حجابی در کشور گفت: معتقدم بساط این ناهنجاری‌ها و کشف حجاب با هوشمندی مردم، حضور میدانی مسئولان و تذکر لسانی و نظارت هر چه بیشتر بر اماکن عمومی کم کم جمع خواهد شد.

او با تأکید بر مشارکت مردمی در رعایت عفاف و حجاب افزود: ائمه جمعه می‌توانند در خطبه‌های نماز جمعه علاوه بر تبیین اهداف شوم دشمنان مبنی بر گسترش بی حجابی، لزوم همراهی مردم در نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب را تبیین کنند.

امام جمعه رشت همچنین از برگزاری اجتماع عظیم با حضور بانوان محجبه استان برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خبر داد و تصریح کرد: این اجتماع با عنوان پیام آوران و مدافعان ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی به زودی برگزار می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی همچنین به حوادث اخیر و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در طول ۷۵ سال ادعای شکست‌ناپذیری گنبد آهنین را داشت، اما ما نشان دادیم که ادعایشان صحت ندارد و امروز می‌توانیم بگوییم که این دوره، طلایی‌ترین دوره از تاریخ اسلام است.

او با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در کنار جبهه مقاومت، محکم و مقتدرانه ایستاده است، افزود: جمهوری اسلامی به دشمنان خود پیام داد که اگر حماقت کنید و بزنید، تل‌آویو را هدف قرار خواهیم داد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این نشست با اشاره به هجمه‌های شوم دشمنان برای ضربه زدن به کانون گرم خانواده‌ها و رواج بی حجابی در کشور گفت: برای اجرای طرح نور که با هدف رعایت عفاف و حجاب همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است، نیازمند همراهی و هم افزایی همگان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • آغاز جشنواره آفرینو برای ارایه ابتکارهای دانش آموزان
  • پیش‌بینی قیمت دلار ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / دلار در منطقه جدید کف‌سازی کرد؟
  • توسعه مشارکت‌های مردمی در صنعت اولویت وزارت صمت است
  • بساط کشف حجاب کم کم جمع می‌شود
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • خاطره مهران رجبی از گلریز و واکنش به آهنگ خجسته باد | ویدئو
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است