Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار در حوزه موقوفات دشوار است، گفت: در صورت ادای حق وقف، موقوفه شریک بسیار خوبی برای سرمایه گذاران است.

حجت الاسلام زارع زاده با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد موقوفات استان یزد، کشاورزی است، افزود: اداره کل اوقاف زمینه را برای ورود سرمایه گذار برای سرمایه گذاری بر روی موقوفات را فراهم کرده است و در ازای آبادنی موقوفات، منفعتی که سرمایه گذار ایجاد می‌کند به سرمایه گذار هم نفع می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در سرمایه گذاری‌ها به طور معمول سهم سود وقف ۲۰ تا ۳۰ درصد و سهم سرمایه گذار ۷۰ تا ۸۰ درصد است و اگر سهم وقف کمتر از این مقدار باشد به صلاح وقف نیست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گستردگی و تنوع کاربری موقوفات در حوزه‌های مختلف را از ویژگی‌های وقف دانست و اظهارداشت: وقف یک دولت کوچک است و ظرفیت‌های بالقوه حوزه وقف می‌تواند بهترین کمک را به دولت برای رفع نیاز‌های مردم داشته باشد.

حجت الاسلام زارع زاده تصریح کرد: بخش خصوص و دولتی عهده دار مالکیت موقوفات نیستند و انتفاع وقف باید برای گره گشایی از مشکلات موجود در بطن جامعه  مورد استفاده قرار گیرد.

او با بیان اینکه ظرفیت وقف در ایجاد اشتغال مغفول مانده است، گفت: سرمایه گذاری‌های اوقاف اشتغال مستقیم و غیرمستقیم قابل توجهی دارد که می‌تواند بسیاری مشکلات اجتماعی را به واسطه اشتغالزایی حل کند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف اوقاف و امورخیریه سرمایه گذاری در موقوفات سرمایه گذاری حجت الاسلام سرمایه گذار استان یزد زارع زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ محمدجواد ساوری گفت: پیگیری‌ها و مکاتبات برای اخذ مجوز‌های لازم از مراجعه ملی، ادامه دارد.

علی محمد زنگانه، استاندار گلستان نیز در این جلسه بر تسریع در پیشرفت این طرح، تاکید کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده + فیلم
  • الحاق سرمایه گذار بخش خصوصی به اجرای طرح گردشگری آشوراده
  • آیت‌الله اعرافی: موقوفات در اختیار ادارات تعیین تکلیف شود
  • ورود ۸۰ میلیون یورویی سرمایه‌گذار آلمانی برای مدیریت پسماند
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • حذف پذیره از قرارداد اجاره ای اماکن موقوفه ای مازندران
  • پارسال برای ۲۴ هزار و ۵۰۴ نفرشغل ایجاد شده است.
  • ۵۷۶ جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد
  • سرمایه‌گذاری مسکن در موقوفات زنجان ۲,۰۰۰ میلیارد تومان درآمد دارد
  • بازار کار، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های اشتغال در گیلان