Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@09:20:24 GMT

وقتی استفاده از X، W و Q در ترکیه ممنوع بود

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۰۹۴۱

وقتی استفاده از X، W و Q در ترکیه ممنوع بود

           گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

 

وقتی استفاده از X، W و Q در ترکیه ممنوع بود

تصور چند دهه پیش مردم از وضعیت خانه‌های امروزی

اولین تصویر منتشره از سردار فضلی پس از عمل جراحی


کنترل عجیب ویروس «کرونا» در فرودگاه کابل +عکس


کنایه منیژه حکمت به سیمرغ فجر: مغز ندارد!


سرعت اینترنت ثابت ایران کمتر از آنگولا +عکس


عبور کاربران EMUI 10 از مرز ۵۰ میلیون نفر


تصویری از سیلوستر استالونه‌ی واقعی

فرود اضطراری هواپیما به علت تهدید به انفجار
دلیل پلمپ یک رستوران در شمال تهران
خدمت‌رسانی مترو برای مراسم دوازدهم بهمن
احتمال بازگشت مسعود کیمیایی به جشنواره فجر

احتمال بارش باران امشب در تهران
یافته جدید درباره کرونا: کودکان مبتلا نمی‌شوند

مرگبارترین کشور برای کودکان در ۲۰۱۹
توضیح بهزیستی درباره حمله سگ‌ها به دختربچه ۷ساله
کاهش ۳۵درصدی فروش شیر

دو چینی مشکوک به کرونا در تبریز قرنطینه هستند
قاتل خاموش در تنکابن ۳ قربانی گرفت

خانه‌های ۱۰۰ متری در تهران چند قیمت خورد؟+جدول

قیمت روز خودرو‌های داخلی و خارجی در ۱۰ بهمن +جدول

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: حمله به آرامکو علی اکبر صالحی حسن باقری معامله قرن کروناویروس شهر ووهان محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کرونا سردار فضلی فرود اضطراری مسعود کیمیایی حمله به آرامکو علی اکبر صالحی حسن باقری معامله قرن کروناویروس شهر ووهان محمدرضا شجریان سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطراف رودخانه های تهران اتراق نکنید

شرکت آب منطقه ای تهران نسبت به بارش باران و احتمال سیلابی شدن رودخانه های استان هشدار داد و اعلام کرد تقاضای ما از مردم این است که از اتراق و تردد در اطراف رودخانه ها جدا خودداری کنند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت آب منطقه ای تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی کشور و براساس هشدار نارنجی رنگ این سازمان مبنـی بر نفوذ و تشدید فعالیت سامانه بارشی در اواخر روز یکشنبه (5 فروردین ماه ) لغایت سه شنبه ( 7 فروردین ماه)در استان های تهران و البرز،رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی گردیده است که احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان‌آب، احتمال طغیان رودخانه‌ها وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه منطقه اثر مخاطره کل استان تهران، به ویژه ارتفاعات پایتخت و امام زاده داوود(ع)، شمیرانات، پردیس، دماوند و فیروزکوه پیش بینی شده است، توصیه اکید شرکت آب منطقه ای تهران به شهروندان و مسافران نوروزی این است که از اتراق و تردد کنار رودخانه ها، رود دره ها و مسیل ها به طور جدی اجتناب کنند و به تابلوهای هشدار سیل که توسط این شرکت نصب شده است، توجه ویژه ای داشته باشند. با توجه به ماهیت فصل بهارهر لحظه امکان بارش های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه ها وجود دارد وکم توجهی و بی احتیاطی شهروندان به هشدارها ممکن است خسارات و حوادث ناگوار برای مردم داشته باشد.

شایان ذکر است، شرکت آب منطقه ای تهران، در ایام نوروز در کنار سایر ارگان های مرتبط برای مهار ‏سیلاب در حالت آماده باش است و رصد و پایش رودخانه های ‏استان تهران توسط اکیپ های گشت و بازرسی امورهای منابع آب تابعه و اطلاع رسانی های مکرر این ‏شرکت به منظور آگاه سازی مردم از شرایط جوی و احتمال وقوع سیلاب، انجام شده است.

گفتنی است، هشدار احتمال وقوع ‏سیلاب کاملا جدی است و شهروندان باید توجه داشته باشند که هر گونه تردد و اتراق در حاشیه ‏رودخانه و مسیل ها خطر آفرین و حتی مرگبار است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سجاد شهباززاده آماده بازی با استقلال شد!
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • تهران-آنکارا در مسیر تجارت ۳۰ میلیارد دلاری
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • شهرآورد تهران، این بار دوشادوش هم!
  • فعالیت دریایی در خزر ممنوع شد
  • معابر پایتخت خلوت است/ ممنوع بودن سرعت و سبقت
  • احتمال سقوط بهمن در دامنه‌های برف‌گیر کردستان
  • تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • اطراف رودخانه های تهران اتراق نکنید