Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، «مارک اسپر»، وزیر دفاع آمریکا در ارتباط با افزایش آمار مجروحان حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق مدعی شد که «دونالد ترامپ» به شدت نگران سلامتی آسیب دیدگان این حمله است.

اسپر در این سخنان با تائید افزایش تعداد مجروحان حملات موشکی ایران به ۶۴ نفر؛ همچنین در توجیه اعلام آمارهای متناقض این حمله گفت: همچنان معتقدم که صبح حمله موشکی هیچ گونه گزارشی از مجروحان گزارش نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع آمریکا به تازگی اعلام کرده که تعداد آسیب دیدگان مغزی حمله موشکی ایران ۶۴ نفر است. اعلام این آمار در حالی صورت گرفته که پیش از این تعداد آسیب دیدگان در ابتدا ۱۱ نفر، بعد ۳۶ نفر و بعد از آن ۵۰ نفر اعلام شده بود.

از سال ۲۰۰۰ تا به امروز حداقل ۴۰۸ هزار نفر از نظامیان آمریکایی دچار ضربات و حوادث مغزی شده‌اند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هجدهم دی در واکنش به ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، این پایگاه را که بزرگترین پایگاه نیروهای آمریکایی در عراق و یکی از بزرگترین پایگاه‌های آنها در منطقه به‌شمار می‌رود موشک‌باران کرد.

انتشار آمار متناقض از سوی مقامات آمریکایی در ارتباط با تلفات حمله موشکی ایران باعث شده تا برخی کارشناسان غربی به دیده تردید به این آمار نگاه کنند و از احتمال وجود تلفات گسترده در جریان حمله موشکی ایران خبر دهند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حمله موشکی ایران قاسم سلیمانی عین الاسد حمله موشکی ایران موشکی ایران آسیب دیدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت

پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، المیادین اعلام کرد پس از حمله پهپادی به نزدیکی پایگاه آمریکا در فرودگاه خراب الجیر واقع در شمال حسکه صدای سه انفجار به گوش رسیده است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد پنج موشک از موصل به سمت پایگاه آمریکایی در حسکه سوریه شلیک شد.

مقاومت عراق از حمله به پایگاه آمریکا در سوریه خبر دادحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه آمریکایی «حریر» در شمال عراقمقاومت عراق: عین‌الاسد در عراق و دو پایگاه آمریکایی‌ها را در سوریه هدف قرار دادیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق
  • پایگاه آمریکا در شمال حسکه هدف حمله پهپادی قرار گرفت