Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه تشییع جنازه سردار حاج قاسم سلیمانی،یک نقطه عطفی در تاریخ این کشور است، گفت: خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به کالبد انسجام ملی حیات دوباره بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «ابوذر مهدی نخعی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: دهه فجر نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است؛ نقطه عطفی که عزت،سربلندی و سرافرازی نظام را تضمین کرد و به  آنچه که نظام به آن شایستگی داشت، رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار زاهدان در ادامه یادی از شهید حاج قاسم سلیمانی کرد و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی مشمول آن دسته از استثنائات بود که دشمنان هم می خواستند در مورد آن صحبت کنند با مجد و عظمت حرف می زنند.

 

نخعی ادامه داد: سردار حاج قاسم سلیمانی متعلق به ما ایرانی ها نبود بلکه هر انسان آزادی خواهی در دنیا طرفدار او بود.

 

وی افزود:  اثر حاج قاسم سلیمانی بعد از شهادتش پر رنگ تر دیدیم؛ آن اثر جهانی که گذاشت تشییع جنازه سردار حاج قاسم سلیمانی،یک نقطه عطفی در تاریخ این کشور است.

 

فرماندار زاهدان با اشاره به اینکه بیش از ۳۰میلیون نفر مستقیم در تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند، یادآور شد: یکی از اهدافی که دشمنان در دشمنی با نظام پیاده می کنند برهم زدن انسجام ملی است اما تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی نشان داد که دشمن به هدف خودش نرسیده است.

 

نخعی با بیان اینکه خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به کالبد بی جان انسجام ملی حیات دوباره بخشید، گفت: معتقدم اگر امکان تشییع جنازه شهید حاج قاسم سلیمانی در دیگر کشورهای ایران وجود می داشت همه ایرانیان انسجام ملی خودشان را به نمایش می گذاشتند.

 

وی حمله موشکی. سپاه به پایگاه آمریکایی در عراق را نشان از واکنش مقتدرانه کشورمان یاد کرد،افزود: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرأت ندارد به آمریکا نگاه چپ کند اما سپاه با یک اقدام بی نظیر هیمنه پوشالی استکبار جهانی را نشان داد.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س فهما دهه فجر فهما واکنش مقتدرانه شهید حاج قاسم سلیمانی انسجام ملی نقطه عطفی در تاریخ فرماندار زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خدا قوت به دیدنش رفته بودم. وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

خبرنگار صداوسیما از قول فرمانده هوافضای سپاه: در عملیات علیه اسرائیل، از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • تشییع جانباز شهید کلیوند عباسی در اهواز
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • سردار سلیمانی:‌ حمله به اسرائیل فقط با ذره‌ای از قدرتمان بود
  • اسرائیل یک رژیم جعلی و منفور است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز