Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نفت مسجدسلیمان امیدوار است تیمش بتواند برابر استقلال هم به نتایج خوب خود ادامه بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بدون تردید تا این لحظه پدیده لیگ نوزدهم بوده است، تیمی که تا بدین جای فصل تنها در یک بازی شکسته خورده و نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. مهدی تارتار با حضور در نشست خبری قبل از بازی با استقلال پاسخ خبرنگاران را داد:

کمک ۱۰ میلیاردی وزارت نفت به تیم های نفتی رسید؟

مهدی تارتار:

ابتدا باید صعود نمایندگان فوتبال ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و شهر خودرو به سلامت از این مرحله عبور کردند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. حدود ۵۰ درصد از این پول به باشگاه تزریق شد و باشگاه توانست به تعهدات خود عمل کند و باید از تمامی مسئولین استانی و شهرستانی تشکر کنم. در حال حاضر کادر و بازیکنان دغدغه مالی ندارند. بخش باقی مانده پول نیز در آینده به باشگاه تزریق می شود.

دیدار با استقلال؟

مهدی تارتار:

بازی سخت و سنگینی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم شرایط خوبی را دنبال می کنند. با توجه به خستگی استقلال شاید شرایط برای این تیم دشوارتر باشد. آنها بازی های سنگینی را انجام دادند و سعی می کنیم از خستگی استقلال در نیمه دوم استفاده کنیم. هر دو تیم با برنامه هستند و زمین هموار به کیفیت بالای بازی کمک می کند. امیدوارم ما برنده بازی سخت باشیم.

توضیح درباره فصل نقل و انتقالات؟

مهدی تارتار:

ما تیمی هستیم که خیلی متمول نیستیم و از نظر شرایط جغرافیایی نیز شرایط خوبی در کشور نداریم. سعی می کنیم بازیکنان با انگیزه بالا را جذب کنیم. چند بازیکن با کیفیت را جذب کردیم و از این بابت از باشگاه تشکر می کنم. چند بازیکن با کیفیت را از دست دادیم و فکر می کنم دور برگشت را خوب شروع کردیم و تیم خوب نفت آبادان را شکست دادیم و امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

جدایی سوشا و طبیبی؟

مهدی تارتار:

بازی گذشته نشان داد که غیبت بازیکنان تاثیر گذار نبود. ضمن تشکر از آن عزیزان و دیگر بازیکنانی که جدا شدند، سعی کردیم بازیکنان خوبی را پیدا کنیم و این بازیکنان در بازی قبلی نمایش خوبی داشتند.

بازی قبل از دربی به نفع تیم شماست؟

مهدی تارتار:

فکر می کنم تا حدودی به ضرر ما است. بازیکنانی که فردا در برابر ما قرار می گیرند سعی می کنند بهترین باشند تا در دربی نیز به عنوان بازیکن ثابت حضور داشته باشند که این کار ما را سخت می کند. ما تیم خوبی هستیم و سعی می کنیم نمایش خوبی داشته باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان لیگ قهرمانان آسیا لیگ نوزدهم نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان خستگی استقلال مهدی تارتار سعی می کنیم دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از همشهری، تراکتور در حالی خودش را آماده بازی با نساجی می‌کند که دیگر قرار نیست پاکو خمس روی نیمکت این تیم بنشیند. او روز دوشنبه قراردادش را با تراکتور فسخ کرد و حالا سرخپوشان تبریزی دوران جدیدی را تجربه خواهند کرد.

مهدی شیری، مدافع راست تراکتور، هم مثل اکثر بازیکنان این تیم، از خمس تمجید می‌کند و تأکید دارد که چیزهای زیادی از این مربی اسپانیایی یاد گرفته است.

گفت‌وگوی با شیری را در ادامه می‌خوانید:

* در مورد جدایی خمس چه صحبتی داری؟
خمس مربی بزرگ و باسابقه‌ای بود که رزومه خوبی در فوتبال اسپانیا داشت ولی متأسفانه در ایران به هدفی که داشت، نرسید و از جمع ما جدا شد. او مدرس فیفا بود و فوتبال را از هر لحاظ به‌خوبی به ما آموزش می‌داد. کار‌ کردن با این مربی برای من لذت‌بخش بود و نکات خوبی از خمس یاد گرفتم، برای او آرزوی موفقیت دارم.

* انتقادی که از سوی هواداران تراکتور و رسانه‌ها به خمس می‌شد، این بود که با گذشت 23 هفته نتوانست ترکیب ثابت تیم را پیدا کند. در این مورد چه نظری داری؟
وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد و برخی مسائل هم پررنگ می‌شود که شما به یکی از آنها اشاره کردید. همه ما انسان هستیم و ممکن است اشتباه کنیم. او دوست داشت به تیم کمک کند و شاید در برخی مسائل اشتباه کرد ولی دیگر نباید به گذشته فکر کرد.

* تراکتور امسال هم قهرمانی را از دست داد تا هواداران این تیم همچنان در حسرت کسب نخستین قهرمانی لیگ باشند. در این مورد چه نظری داری؟
ما امسال خیلی نزدیک به این بودیم که برای قهرمانی بجنگیم و شرایط خوبی داشتیم. اوایل فصل چند بازی را به‌دلیل عدم‌ هماهنگی از دست دادیم چون نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشتیم. از طرفی بازی با مدعیان و رقیبان مستقیم را از دست دادیم و شرایط طوری رقم خورد که نتوانستیم هواداران تراکتور را شاد کنیم. اگر حتی مقابل مدعیان مساوی می‌کردیم همچنان برای قهرمانی شانس داشتیم، با این حال امیدوارم در ادامه بازی‌ها محکم کار کنیم و در جام‌حذفی هم دنبال جبران هستیم. قهرمانی در این جام هدف مهم ما‌ست.

* از عملکردت در این فصل راضی هستی؟
از خودم بیشتر از این انتظار دارم. امسال دوست داشتیم همه ما بیشتر به تیم کمک کنیم.

* چند هفته پیش مصاحبه‌ای به نقل از تو منتشر شد که پرسیده بودند استقلالی هستی یا پرسپولیسی. تو هم گفته بودی بعدا جواب می‌دهم که ظاهرا این موضوع به مذاق هواداران پرسپولیس که قبلا برای این تیم بازی می‌کردی، خوش نیامد. در این مورد توضیح می‌دهی؟
خیلی‌ها در این مورد از من سؤال کردند، ولی من مصاحبه‌ای انجام ندادم و آن مصاحبه کذب محض بود. من بازیکن تراکتور هستم و اولویت اول و آخرم تراکتور است.

* کیفیت لیگ امسال چطور بود؟
لیگ امسال خیلی تعطیلی داشت و یکی از دلایلی که مصدومان لیگ زیاد بودند، همین تعطیلی‌ها بود. در هر تیمی چند بازیکن رباط صلیبی پاره کردند و این اصلا خوشایند نیست. پارگی رباط‌ها در این فصل وحشتناک بود و تعطیلی‌ها اصلا برای لیگ ما خوب نبود. امیدوارم یک روز شاهد این باشیم که برنامه لیگ برتر از ابتدا تا آخر فصل مشخص شود و بازیکنان و مربیان هم برنامه خودشان را بدانند. وقتی بازی‌‌ها منظم برگزار شود، کیفیت فنی لیگ هم بالا می‌رود.

* در مورد بازی با نساجی چه صحبتی داری؟
خب، آنها شرایط خوبی در جدول ندارند و در زمین خودشان دنبال برد هستند ولی ما هم محکوم به برد هستیم تا باخت قبلی را جبران کنیم.

دیگر خبرها

  • دقیقی: داوران روز خوبی نداشتند/خیلی تند با بازیکنانم حرف زدم
  • دقیقی: با بازیکنان تند برخورد کردم
  • اوزونیدیس: حریف‌مان فقط یک شوت و یک موقعیت داشت!
  • بازیکنان استقلال در بازی فردا به‌طور کامل از سرمربی‌شان محروم‌ند؟
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • اگر استقلال تقویت می‌شد شرایط بهتری داشت | انتظار قهرمانی از پرسپولیس می‌رود
  • علیزاده: اوزونیدیس کاربلد است/۳ باخت اخیر کارمان را خراب کرد
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)