Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:30:22 GMT

تندباد به چندین خودرو در جاده خلخال - اسالم آسیب زد

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۲۹۰۲

تندباد به چندین خودرو در جاده خلخال - اسالم آسیب زد

تندباد شدید باعث واژگونی یک دستگاه کامیون حامل بار شن وماسه و یک دستگاه خودروی نیسان وانت حامل میوه  در این جاده شد .

همچنین  شیشه و بدنه تعدادی از خودروهای عبوری از جاده خلخال به اسالم بر اثر برخورد اجسام سخت از جمله سنگ‌های کوچک  اطراف جاده شکسته شده و آسیب دیده‌اند.

معروف خسروی سرپرست اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خلخال پیش از ظهر جمعه  رانندگان را  به پرهیز از تردد خودروها در این مسیر فرا خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدون بابایی فرماندار و رییس شورای مدیریت بحران خلخال نیز با اشاره به افزایش شدت باد  در جاده  خلخال به اسالم و سایر گردنه‌های بادگیر شهرستان به مردم توصیه کرد تا زمان آرام شدن اوضاع جوی  از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

برچسب‌ها توفان تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: توفان تصادفات جاده ای توفان تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از انجام چهار مأموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و ابراز داشت: این مأموریت‌ها منجر به دستگیری هفت نفر شده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران یگان امداد میامی هنگام گشت‌زنی محورهای مواصلاتی متوجه وانت مزدا مشکوک شدند، افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۲۲ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال کشف و دو نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه سارق تجهیزات آب‌نما میدان نور سمنان توسط مأموران کلانتری ۱۲ مسکن مهر دستگیر شد، ابراز داشت: متهم در تحقیقات پلیسی به سرقت شیرآلات و تجهیزات این آب‌نما اعتراف کرده است.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سه سارق ساختمان‌های نیمه‌کاره شاهرود به دام پلیس گرفتار شدند، تصریح کرد: این افراد به انجام چهار فقره سرقت از محل‌های مذکور اعتراف کردند.

وی از کشف دو کیلوگرم تریاک از خودرو ۴۰۵ و دستگیری راننده آن در ایست بازرسی شاهرود محور مشهد خبر داد و گفت: این خودرو از شرق کشور به سمت استان‌های شمالی در تردد بود که با هوشیاری مأموران از حرکت ایستاد.

کد خبر 6088535

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو سواری در جاده رامجرد به درودزن
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم