Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@02:23:57 GMT

محورهای خطبه های نماز جمعه شهرهای استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۳۸۸۸

محورهای خطبه های نماز جمعه شهرهای استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: طرح معامله قرن از سوی رئیس جمهوری آمریکا مقدمه شکست سنگین دیگری را برای استکبار جهانی رقم می‌زند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر افزود: با مطرح کردن طرح معامله قرن خاورمیانه در آستانه مقاومت بزرگ دیگری قرار گرفته و به‌طور قطع با این طرح زمینه نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: کشورهایی که ادعای اسلامیت و عربیت می‌کنند به‌عنوان مزدوران اسلام امروز به جای همراهی با ملت مظلوم فلسطین به هدف‌های استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی کمک می‌کنند.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز دهه مبارک فجر اضافه کرد: اسلام‌خواهی و عدالت محوری از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است و تمام امور مربوط به جامعه باید بر اساس عدالت محقق شود.

امام جمعه بوشهر گفت: استقلال طلبی از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی که براساس این اصل امروز بر خلاف گذشته سفیران آمریکا و انگلیس دیگر اجازه تصمیم گیری برای ملت ایران را ندارند و اگر کوچکترین اشتباهی از سوی آنان صورت گیرد بیرون رانده می‌شوند.

صفایی بوشهری اظهار کرد: مقاومت و استکبار ستیزی از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که امروز در تمام عرصه‌ها شاهد آن هستیم و همین ویژگی باعث شده امروز ایران اسلامی در اوج قدرت قرار گیرد.

امام جمعه بوشهر گفت: ۴۱ سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکا، اروپا و سایر کشورهای مرتجع منطقه به دلیل استقلال طلبی ملت ایران با ما در ستیز هستند و می‌خواهند که این کشور مقتدر اسلامی وجود نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت تخصیص سهمیه سوخت شناورهای صیادی افزود: زندگی قشر زیادی از مردم این استان ساحلی وابسته به دریا و صید و صیادی است اما با وجود وعده‌های پی در پی مسئولان هنوز سهمیه سوخت آنها تخصیص نیافته است.

برازجان

بوشهر- ایرنا- امام جمعه برازجان گفت: دهه فجر مقطع  رهایی ملت ایران از استکبار و آیینه‌ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد.

حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر برازجان افزود: گرامیداشت دهه فجر فرصتی برای تجدید قوای نیروهای انقلابی، تجدید میثاق ملت با انقلاب و مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است.

وی اضافه کرد: اعتماد به صدق وعده الهی، اعتماد راسخ به قدرت مردم، حمایت جدی از مستضعفان و محرومان، مبارزه با اشرافی‌گری، مبارزه جدی و بی امان با مستکبران، شیطان بزرگ، تاکید بر استقلال کشور، اعتماد راسخ بر وحدت ملی و اسلامی، اثبات اسلام ناب محمدی (ص) و نفی اسلام آمریکایی از مهمترین اصول مکتب فکری امام خمینی (ره) بود.

مصلح گفت: طرح معامله قرن طرحی ننگین و نکبت بار با هدف عادی سازی سازش کشورهای منطقه با اسرائیل غاصب است که از سوی استکبار جهانی مطرح شده است.

وی یادآور شد: اتحاد و انسجام بیشتر گروه‌های مقاومت، ادامه راهپیمایی‌های بازگشت، فاصله گرفتن گروه‌های فلسطینی از دولت‌های مرتجع، نزدیک شدن به جبهه مقاومت و تشدید فضای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی لازمه برهم زدن نقشه آمریکاست.

وی برحضورباشکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخاب اصلح و هوشیاری ملت در خصوص نقشه‌های احتمالی فتنه گران در این زمینه تاکید کرد.

مصلح برضرورت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی مردم و رانندگان که منجر به بروز تصادف‌های فوتی زیاد شده و ساماندهی برخی از محورهای ارتباطی تاکید کرد.

وی وجود ماشین‌های شوتی حامل کالای قاچاق، آسیب زا بودن محورهای ارتباطی جاده برازجان و اهرم و پل‌های غیر همسطح در خروجی‌ها و وردی‌های شهر را از دلایل مهم وقوع برخی از تصادف‌ها عنوان کرد.

گناوه

گناوه - ایرنا - امام جمعه گناوه گفت: حضور همیشه درصحنه مردم، عقیده اسلامی و ولایت فقیه به عنوان سه عنصر مهم و اصلی در تداوم، پایداری و حفاظت از انقلاب اسلامی ایران قلمداد می‌شود.

حجت‌الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر گناوه افزود: اگر انقلاب‌های جهان را واکاوی و بررسی کنیم متوجه می‌شویم همگی آنان به‌علت خلاء رهبری پایدار  و نماندند.

وی اظهار کرد: رهبری حکیمانه امام راحل و خردمندانه رهبر معظم انقلاب یکی از  مهم‌ترین عناصر تداوم بخش شجره طیبه انقلاب اسلامی پس از ۴۱ سال است این درحالی است که دیگر انقلاب‌ها از وجود چنین نعمت بزرگی محروم بودند.

امام جمعه گناوه با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد مسئولان و حضور آنان در بین مردم است.

وی با اشاره به موضوع رونمایی از طرح ننگین معامله قرن گفت: در این طرح رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم جعلی صهیونیست وانمود کردند به دنبال صلح و سازش هستند درحالیکه آنان هدف‌های بلندمدت، میان و کوتاه مدتی را دارند که بار دیگر ناکام و شکست خواهند خورد.

رکنی حسینی بیان کرد: تداوم بخشیدن حیات ننگین اسرائیل غاضب از هدف‌های بلندملدت طرح معامله قرن است که طبق وعده الهی نتیجه‌ای جز ذلت و خواری بر پیشانی آنان زده نخواهد شد.

امام جمعه گناوه اضافه کرد: از زمان رونمایی طرح ننگین معامله قرن، جبهه مقاومت حماس و مردم فلسطین در برابر آن ایستاده و به‌طور حتم شکست خواهند خورد.

وی افزود: انسجام و اتحاد بیشتر گروه‌های مقاومت و تشدید فضای ضدآمریکایی و اسرائیلی از پیامد طرح معامله قرن  است.

رکنی حسینی گفت: راهپیمایی میلیونی مردم عراق در جمعه هفته گذشته نقطه عطفی تاریخی و به برکت خون پاک شهیدان جبهه مقاومت، شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس است.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی مردم عراق به عنوان انقلاب دوم این کشور و حرکتی سیاسی، اجتماعی و امنیتی برای اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه است.

کنگان

بوشهر – ایرنا- امام جمعه کنگان استان بوشهر گفت : گرامیداشت دهه فجر به‌عنوان ایام الله وظیفه دینی و قرآنی هر ایرانی است.

حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه‌های نماز جمعه افزود: آحاد مردم ایران دهه فجر را به‌عنوان مناسبتی بزرگ و مهم مانند سایر عیدهای مذهبی پاس بدارند و همانند دیگر مناسبت‌ها با محوریت مردم برگزار شود.

وی با اشاره به مصوبه شورای اداری شهرستان کنگان اضافه کرد: برگزار نکردن مراسم دهه فجر در ساعت‌های اداری کاری ارزشمند و ستودنی است چرا که در وقت اداری مدیران و کارکنان باید به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به حضور مردم در آئین تشییع پیکر شهدای مقاومت اظهار کرد: با وجود مشکلات، گرانی‌ها و فشارهایی که بر مردم وجود داشت اما ملت ایران نشان دادند همواره به انقلاب عشق می‌ورزد و پای آن ایستاده اند.

محمودی افزود: مردم به رهبری نظام و ولی فقیه زمان عشق می‌ورزند که یک نمونه از این عشق حرکت میلیونی به سمت مصلی تهران بعد از اعلام اقامه نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب بود.

امام جمعه کنگان تاکید کرد: ملت بزرگ ایران با حضور میلیونی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کنند انقلاب اسلامی ایران زنده است.

وی گفت: آمریکا بداند انتقام سخت هنوز در راه است و جبهه مقاومت در اقصی نقاط خاورمیانه تا انتقام خون به ناحق ریخته شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس را نگیرد آرام نخواهند نشست.

امام جمعه کنگان افزود: اگر سربازان آمریکایی در منطقه بمانند جز جنازه آنها چیزی دیگر به آمریکا بر نخواهد گشت.

محمودی داشتن حجت شرعی و عقلی بر توانمندی در ثبت‌نام، اجتناب از زیادگویی، فریب تبلیغاتی و ارائه آمار نادرست، نفی و نقد رقیب و شایعه علیه کاندیدای دیگر، اذیت و آزار صوتی و تصویری در فضای انتخابات، استفاده نامشروع از بیت المال، خرید و فروش رای و سهل انگاری در پذیرش شکایت‌ها در ارتباط و مسائل انتخابات را از ابعاد مهم حق الناس انتخابات در کلام رهبر معظم انقلاب ذکر کرد.

دیر

امام جمعه دیر گفت: حمله به شورای نگهبان، آب به آسیاب دشمن ریختن است و این باب اگر بازشود، مصونیت حمله برای همه نهادها باز می‌شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر دیر با تاکید بر رعایت تقوا در انتخابات اضافه کرد: به‌عنوان امام جمعه مجاز به حمایت و تائید کسی نیستم و یک رای دارم که در روز انتخابات آن را به صندوق می‌اندازم.:

وی افزود: انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ برای ملت ایران است که این ملت را از ظلم رژیم صهیونیستی نجات داد و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

حسینی ادامه داد: استقلال، ولایت الهی ، آزادی، اعتماد، احیای اسلام،  بازگشت به هویت خود از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و باید در راستای شکست توطئه‌های دشمن، در مراسم دهه فجر حضور گسترده داشته باشیم.

امام جمعه دیر در رابطه با انتخابات دوم اسفند گفت: کسانی که دشمن آمریکا و استکبار ستیز هستند با حضور پرشور در انتخابات تو دهنی محکمی به دشمن بزنند.

وی طرح معامله قرن را طرحی فریب‌کارانه، ظالمانه، ضد اسلامی، در راستای اشغال کامل قبله اول مسلمانان و محروم کردن مردم فلسطین از سرزمین آبا و اجداد خود عنوان کرد.

برچسب‌ها معامله قرن بوشهر انقلاب اسلامی ایران شورای نگهبان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معامله قرن بوشهر انقلاب اسلامی ایران شورای نگهبان دهه فجر معامله قرن بوشهر انقلاب اسلامی ایران شورای نگهبان دهه فجر ویژگی های انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه انقلاب اسلامی ایران امام جمعه بوشهر گفت رهبر معظم انقلاب امام جمعه کنگان امام جمعه گناوه رژیم صهیونیستی طرح معامله قرن صفایی بوشهری جبهه مقاومت حجت الاسلام رکنی حسینی ملت ایران دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۳۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه تجلی ایثار و فداکاری است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و کارکنان این سپاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: با تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست امام خمینی (ره) ایثار، فداکاری و آزادی در انقلاب اسلامی شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر یکی از آثار و برکات مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ آزادیخواهی دانست و اذعان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی متشکل از امتی سلحشور و مؤمن است که در دل خود نیز بسیج مستضعفین را که متشکل از آحاد مردم انقلابی است، جای داده است.

وی با بیان اینکه سپاه در ابعاد مختلف فعالیت‌های متعددی را به ارمغان آورده و سر منشأ رویدادهای تاریخی بزرگ است، تصریح کرد: سپاه تجلی ایثار و فداکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در پایان اظهار کرد: امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با داشتن دو رکن اساسی ایمان و تجهیزات به روز آماده دفاع از انقلاب اسلامی و پاسخگویی به هر نوع تهدیدات دشمن است.

کد خبر 6084555

دیگر خبرها

  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • سپاه از بدو تأسیس تاکنون در حال مجاهدت در راه حق است
  • سپاه تجلی ایثار و فداکاری است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی