Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو برگزار و ۱۴ هوگوپوش موفق شدند جواز ادامه حضور در اردو را کسب نمایند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی تکواندو مردان برگزار شد و در پایان ۱۴ هوگوپوش در اردوی تیم ملی باقی ماندند.


آرمین هادی پور، حسین لطفی، محمد کاظمی، سروش احمدی، سینا بهرامی، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهدی جلالی، مهران برخورداری، عرفان حیدری، محمدرضا خانی، سجاد مردانی، سعید رجبی و فرشاد قیاس شندی موفق شدند جواز ادامه حضور در اردو را بدست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدایت تیم ملی برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربیان است. هادی ساعی نیز به عنوان مدیرفنی در کنار ملی پوشان حضور دارد.


مسابقات قهرمانی آسیا ۱۴ تا ۱۶ اسفندماه در "بیروت" لبنان برگزار می شود و ملی پوشان تکواندو کشورمان تا این رویداد روزانه دو نوبت تمرینات را پشت سر می‌گذارند.


تیم‌ملی تکواندو ایران در گروه مردان نیز موفق به کسب ۲ سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ – توکیو توسط آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی شده است.


رقابت های قهرمانی آسیا G۴ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰،  ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به ورزشکاران تعلق می‌گیرد.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو ادامه حضور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۴۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هشتمین مرحله از اردوی تدارکاتی اعزام به المپیک پاریس ۲۰۲۴ و نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی تپانچه در سال ۱۴۰۳ با دعوت ۹ ورزشکار از ۵ فروردین در تهران آغاز شد و تا ۱۵ فروردین و اعزام به مسابقات جهانی و توزیع سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت.

محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان؛ سجاد پورحسینی، جواد فروغی، وحید گلخندان، حسین ظفرجعفرزاده و امیر جوهری‌خو را در بخش آقایان و هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، زینب طوماری و لعیا محمدی را در بخش بانوان به اردو دعوت کرده است.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن ترکیب تیم ملی‌ تکواندو برای مسابقات قهرمانی آسیا
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • اردوی تیم ملی تیراندازی جانبازان و توان یابان از ۱۶ فروردین
  • هادی ساعی: در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • ادامه تمرینات تیراندازان در سال جدید با حضور ۹ ورزشکار
  • حضور ۱۷ ورزشکار و مربی آذربایجان شرقی در اردوی تیم‌های ملی
  • حضور بازیکنان مازندرانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر
  • ورزشکار پارالمپیکی خوزستان در اردوی تیم‌ملی تیراندازی با کمان