Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@19:38:57 GMT

عکس یادگارس «شهاب حسینی» با «رابرت دنیرو»

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۴۱۴۰

شهاب حسینی بازیگر مطرح سینمای ایران که به تازگی بازی در فیلم « مست عشق » را به پایان رسانده و با فیلم «آن شب» ساخته کوروش آهاری در جشنواره فیلم فجر حضور دارد با انتشار عکسی از خودش در کنار رابرت دنیرو ، بازیگر مطرح سینمای هالیوود صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد و نوشت:

اخبار چهره ها - «این روزها دل و دماغی نیست تا شرح یک روز به یاد ماندنی در تاریخ فعالیت حرفه‌ای‌ام را با جزئیات با شما به اشتراک بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین‌قدر که ملاقات آدم‌های بزرگ را از نزدیکی و آشنایی با مرامی که برای خود در زندگی برگزیدند، تاییدی است بر این باور که هیچ عزتی بی علت نیست.»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مست عشق جشنواره فیلم فجر رابرت دنیرو شهاب حسینی رابرت دنيرو ستاره سینما جشنواره فیلم فجر سی و هشتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین سفیر جدید طالبان در ازبکستان

منابع خبری نزدیک به طالبان از انتصاب «عبدالغفار بحر» به عنوان سفیر جدید افغانستان در تاشکند خبردادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، منابع نزدیک به حکومت طالبان اعلام کردند «عبدالغفار بحر» به‌جای «مغفورالله شهاب» به عنوان سفیر هیئت حاکمه افغانستان در تاشکند تعیین شده است.

این منابع با اعلام این موضوع افزودند سفیر جدید اهل قندهار است و اخیراً نیز  به عنوان مدیر تحقیقات و مطالعات در دادگاه عالی حکومت طالبان خدمت کرده است.

«مختار سعیدوف» وزیر خارجه ازبکستان اواخر اسفندماه سال گذشته در دیدار با «عبدالغنی برادر» معاون اقتصادی نخست‎وزیر طالبان از آمادگی تاشکند برای پذیرفتن سفیر رسمی افغانستان در آینده نزدیک خبر داده بود.

حکومت طالبان 3 سفیر جدید به کشورهای منطقه معرفی کردازبکستان: رویکرد مشترکی با آمریکا در قبال افغانستان داریمتلاش ازبکستان برای گسترش همکاری اقتصادی با افغانستان

اواسط بهمن ماه «مغفورالله شهاب» فرزند «شهاب‌الدین دلاور» وزیر معادن حکومت طالبان مسئولیت سفارت افغانستان در ازبکستان را به‌عهده گرفته بود.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط «ارگ» در کابل، سعیدوف اظهار داشت تاشکند در راستای تلاش برای گسترش روابط سیاسی و اقتصادی با افغانستان تصمیم به این اقدام گرفته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • مهاجمان پرسپولیس می‌روند و پوشکاش می‌شوند!
  • از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!
  • لقب جالب رسانه ژاپنی برای شهاب زاهدی
  • لقب رسانه ژاپنی برای شهاب زاهدی؛ معجزه گر!
  • تعیین سفیر جدید طالبان در تاشکند
  • تعیین سفیر جدید طالبان در ازبکستان
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی، لادن مستوفی، امیر آقایی و ...
  • گناه فرشته یا گناه شهاب حسینی ، لادن مستوفی ، امیر آقایی و ...
  • 2 بازیگر مطرح هالیوود طرفدار بایرن مونیخ شدند (+تصاویر)
  • پوستر رسمی «مست عشق» رونمایی شد