Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان صادقی در قائم شهر دست به کار بزرگی زدند.

طرفداری- از سری رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم های نساجی مازندران و سایپا تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 3-1 به سود سایپا به پایان رسید.

ترکیب نساجی:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، حسین ماهینی، مجتبی بیژن، احسان قهاری، مجتبی ممشلی، محمد میری، علی‌ اصغر عاشوری، رضا دهقانی، رحمان جعفری و روح‌ الله باقری

ترکیب سایپا:

حامد فلاح‌زاده، سعید محمدفرد، روزبه شاه‌علی‌دوست، رضا جعفری، امیرحسین حسین‌زاده، آرمین سهرابیان، حسین کامیاب، محمدرضا سلیمانی، ابوالفضل جلالی، خالد شفیعی و محمدصادق بارانی

 نیمه نخست این دیدار به گونه ای آغاز شد که نساجی بسیار بهم ریخته بازی می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین بهم ریختگی این فرصت را به سایپا داد تا  به گل برسد. در دقیقه 17 این دیدار سایپا صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمدرضا سلیمانی به زیبایی حقیقی را مغلوب خود کرد. در ادامه و در یک ضد حمله سایپا بار دیگر روی دروازه نساجی خطر ساز شد که که پاس رضا جعفری را امیرحسین حسین زاده با یک ضربه رباح ماجری به گل دوم سایپا تبدیل کرد. در ادامه نیمه نخست، حملات نساجی بی فایده بود و این نیمه با نتیجه 2-0 به سود  سایپا به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، روی یک ضد حمله آرمان رمضانی موفق شد با شوتی زیبا از زاویه بسته، دروازه حقیقی را باز کند. پس از چند دقیقه، مجتبی بیژن توانست با یک ضربه سر یکی از گل های خورده را جبران کند. در ادامه نساجی صاحب یک ضربه پنالتی شد، که ممشلی ابتدا این توپ را وارد دروازه فلاح زاده کرد اما داور دستو تکرار ضربه را داد. پس از تکرار ضربه توپ به تیر دروازه برخورد کرد تا همچنان دو اختلاف باقی مانده باشد.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یک ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس نساجی و تراکتور در هفته بیست و چهارم در ورزشگاه وطنی برگزار شد و بازیکنان دو تیم در مراسم پیش از بازی از نادر دست‌نشان، پیشکسوت فقید نساجی یاد کردند.

بازیکنان دو تیم جلوی تصویر نادر دست نشان گل گذاشتند و به این شکل در سالگرد درگذشت نادر دست نشان یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

دست‌نشان در ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ به علت بیماری کرونا در بیمارستان رازی قائم‌شهر درگذشت و در آرامگاه سید ملال قائم‌شهر به خاک سپرده شد.

عکس: مجتبی حمیدیان

دیگر خبرها

  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • تراکتور و نساجی به یاد نادر دست نشان
  • نساجی - تراکتور؛ گزارش زنده
  • اعلام ترکیب تراکتو برای دیدار با نساجی
  • آتالانتا صفر - لیورپول 1: مثل آواز قو!
  • وستهام 1-1 لورکوزن: تیم آلونسو به سه‌گانه نزدیک‌تر شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • طلسم ادامه‌دار هالند مقابل رئال: گل نمی‌زند (عکس)
  • بمب سابق پرسپولیس می‌خواهد تعویض طلایی باشد
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند