Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل اپراتور اول خصوصی پستی ایران گفت: اکنون در کشور ۲ اپراتور پستی توسط بخش خصوصی شکل گرفته است که یکی از آن ، پست آنی رسان می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمد حسن کرباسیان، مدیر عامل اپراتور اول خصوصی پست ایران در همایش فعال پستی آنی رسان که تحت نظارت اولین اپراتور خصوصی پستی ایران فعالیت می کند گفت: یکی از مسائلی که چند سال پیش درباره پست ، مطرح بوده طرح واگذاری آن به بخش خصوصی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به پیگیری های انجام شده در سال ۹۵ شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در ساختار پستی تغییراتی ایجاد کرده است بیان کرد: ذیل این تغییرات ، به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و ۲ اپراتور پستی وارد بخش خصوصی شد تا خدمات به این شکل ادامه پیدا کند.

مدیر عامل اولین اپراتور خصوصی پست ایران همچنین با ذکر اینکه برای خصوصی سازی پست فرصت ۵ ساله ای از سوی مجلس به منظور اینکه حوزه های متفاوت پستی دچار اختلال نشود ایجاد شد ادامه داد: پست بسیار مساله مهمی در کشور است و برای اینکه مردم معطل نشوند و فرآیند پستی با کیفیت بهتری انجام پذیرد ، نمایندگان به این منظور وظایفی را برای این حوزه نوشتند.

کرباسیان با اشاره به قوانینی که برای بخش خصوصی خدمات پستی توسط نمایندگان ایجاد شده است مطرح کرد: برمبنای قوانین برای بخش خصوصی پستی این مساله مطرح شد که تا مادامی که بخش خصوصی تمایلی به این کار نداشته باشد بند ۱ و۳ قوانین پستی مجاب هستند خدمات پایه ای پست را انجام دهند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در ۲۲ مهرماه که مراسمی داشتیم ، مسئله خصوصی سازی پستی مطرح شد و ، جناب آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشور این موضوع را بررسی کردند وبرمبنای سیاست گذاری هایی که در وزارت شکل گرفت و در ابتدای شروع فعالیت با توجه به شناخت بازار را پیش بینی کردیم.

وی در ادامه گفت: وقتی که مسئولی به منظور ایجاد خدمات بهتر حرکت می کند باید این حرکت قابل رصد باشد و تعهدات نیاز مصرف کننده را بداند.

مدیرعامل اپراتور اول بخش خصوصی همچنین به سخنان خود اضافه کرد: پست جمهوری اسلامی ایران سازمانی شکل گرفته و این اتفاق نیز باید در بخش خصوصی بیوفتد.

کرباسیان ادامه داد: قصد داریم تا با فعالین پستی که اکنون در این حوزه قصد فعالییت دارند همکاری داشته باشیم تا بتوانیم کار را جلو ببریم که جنبه هم افزایی داشته باشد.

وی با اشاره به خدمات پستی آنی رسان تصریح کرد: در استان خراسان رضوی آنی رسان پایه اصلی است و ممکن است در برخی از استان ها که در حال فعال سازی بخش خصوصی پستی در انجا هستیم  مشکلاتی به وجود بیاید و لذا باید بین فعالیین پستی تعامل وجود داشته باشد.

مدیر عامل اپراتور اول بخش خصوصی پست ایران با بیان اینکه با چند شرکت بخش خصوصی قرار داد بسته ایم گفت: تا کنون با ۳۴ شرکت پستی، به منظور فرآیند های مختلف پستی قرار داد بسته ایم.

کرباسیان با اشاره به پست آنی رسان گفت : خوش حالیم که این شرکت بخش خصوصی برای اولین بار در مشهد و درکنار بارگاه امام رضا(ع) شکل گرفته است و امیدواریم که این پست بتواند به صورت جهانی فعالیت کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پست مدیر عامل اپراتور اول خصوصی پست ایران ۲ اپراتور پستی بخش خصوصی پست خصوصی پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند

هادی حقیقی مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: اشتغال غیر مستقیم در این ۲ کانون اقتصادی (دوغارون و باجگیران) همجوار با افغانستان و ترکمنستان به بیش از ۲ هزار نفر می‌رسد.

او با اشاره به برنامه‌های عمرانی در بازارچه‌های مرزی استان خراسان رضوی افزود: با هدف ارایه خدمات بهتر به فعالان اقتصادی در بازارچه‌های مرزی استان و افزایش سطح تعاملات در این بخش با کشور‌های همجوار، هم اکنون محوطه سازی، ایجاد فضا‌های رفاهی برای تجار در بازارچه مرزی دوغارون و توسعه فضای بارانداز در بازارچه مرزی باجگیران در حال انجام است.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: طرح ساماندهی بازارچه مرزی دوغارون بهمن ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امید می‌رود که بخشی از این طرح در سال جاری مورد بهره برداری قرار گیرد.

حقیقی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲ بازارچه مرزی دوغارون و باجگیران در خراسان رضوی فعال است، بیان کرد: بازارچه مرزی دوغارون مهمترین کانون اقتصادی ایران با افغانستان است، برای افزایش صادرات از این منطقه به بازار‌های هدف این کشور همسایه، احداث ۱۵۴ غرفه تجاری در ۱۳ ماه گذشته در دوغارون آغاز شده است.

او تصریح کرد: فعالیت صاحبان کالا‌های ایرانی و افغانستانی در بازارچه مرزی دوغارون مورد بررسی مقامات ۲ کشور قرار گرفته است که محقق شدن آن نقش زیادی در اشتغال پایدار جوانان جویای کار دارد.

مسئول هماهنگی بازارچه‌های مرزی و روابط خارجی استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: سال گذشته حوزه مبادلات تجاری گمرکات خراسان رضوی با کشور‌های هدف خود ۳۰ درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری