Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ناصر سلمانپور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود با بیان اینکه این حادثه ساعت ۱۴ و ۱۲دقیقه امروز به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اطلاع داده شد، افزود: ماموران اورژانس بی‌درنگ به محل تصادف در نزدیکی پمپ بنزین سربداران میامی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اقدامات اولیه توسط اورژانس میامی انجام شد و مصدومان با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود انتقال یافتند.

معاون اورژانس شاهرود اظهار داشت: حال عمومی ۲ مصدوم این حادثه رضایت بخش نیست.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت

ایسنا/بوشهر رئیس هلال‌احمر گناوه گفت: واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت.

 سیف الله غلامی گفت: صبح روز یکشنبه مورخ ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۲ دقیقه با دریافت گزارش حادثه‌ای از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC) مبنی بر واژگونی یک دستگاه کامیون حامل سوخت درکیلومتر ۳۵ محور گناوه-دیلم حوالی شهر امام حسن دریافت شد.

سیف الله غلامی افزود: بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بینک با استفاده از خودروی آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و در این حادثه که آتش‌نشانی شرکت نفت فلات قاره شهر امام حسن و عوامل اورژانس ۱۱۵، نیز حضور داشتند نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای بینک ضمن کنترل ترافیک، تثبیت صحنه حادثه و سایر اقدامات ایمنی با عوامل اورژانس و آتش‌نشانی همکاری کردند.

غلامی اضافه کرد: این حادثه یک مصدوم داشت که توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد آق قلایی در آمبولانس
  • دستگیری اراذل و اوباش در شاهرود
  • واژگونی کامیون در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • واژگونی کامیون حامل سوخت در محور گناوه- دیلم یک مصدوم داشت
  • ۳ کشته و مصدوم در سانحه رانندگی در جاده پاتاوه_دهدشت
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • دو مصدوم و دو فوتی در حادثه واژگونی خودرو در گناباد
  • ثبت ۱۵ تصادف و ۲۳ مصدوم روز جمعه در تربت‌حیدریه
  • ۵ کشته و ۷۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • ۱۵ تصادف و۲۳ مصدوم درشهرستان تربت حیدریه