Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم صادقی جمعه شب در کنفرانس خبری پس از بازی با نساجی در قائمشهر افزود : تیم ما پیش از این در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر بازی خوبی انجام می داد ، ولی نتیجه خوبی نمی گرفتیم ولی این بار با بردی که امروز داشتیم امید ما برای بازی های آینده بیشتر شده است.
وی ادامه داد : جوانان تیم ما آینده فوتبال ایران و تیم ملی محسوب می شوند و هر چه بهتر شوند ، فوتبال ما نیز غنی تر خواهد شد و امیدواریم که این روند برد را بتوانیم در بازی های آینده نیز تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صادقی اظهار داشت : بازی برابر نساجی آن هم در حضور هواداران پرشمارش در زمین خانگی این تیم شانس بزرگی برای تیم ما بود که با تلاش بازیکنان جوان ما به دست آمده است.
سرمربی تیم ساپیای تهران با قدردانی از هواداران نساجی ، افزود : با این که ما بازی را در زمین خانگی نساجی در قائمشهر با پیروزی پشت سر گذاشتیم ، ولی هیچ عکس العمل منفی از ناحیه تماشاگران و هواداران نساجی مشاهده نکردیم که این نشان می دهد تیم بزرگ نساجی، تماشاگران بزرگی نیز دارد که با ادب و اخلاق تنها تیم خود را تشویق کردند.

وی با تاکید بر این که هواداران تیم نساجی افتحار و نمونه در سطح کشور هستند ، گفت : البته از مازندرانی ها جز این هم انتظار نمی رود و آنها همیشه در میزبانی سرآمد کشور بوده اند.
تیم سایپا تهران در هفته هیجدهم رقابت های لیگ برتر در برابر نساجی در قائمشهر با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید و با ۱۹ امتیاز به رده یازدهم جدول این رقابت ها صعود کرد و یک پله پایین تر از نساجی قرار گرفت.
سایپا بازی رفت را در زمین خانگی اش در تهران در نیم فصل اول با نتیجه چهار بر صفر به نساجی واگذار کرده بود.

نساجی نیز با باخت امروز از ۱۸ بازی ۱۹ امتیاز کسب کرده در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور قرار دارد.

برچسب‌ها تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه سایپا ابراهیم صادقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه سایپا ابراهیم صادقی تیم فوتبال نساجی مازندران باشگاه سایپا ابراهیم صادقی نساجی در قائمشهر زمین خانگی برابر نساجی رقابت ها لیگ برتر تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۵۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت

تیم سایپا تهران با خرید امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر به لیگ برتر بازگشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم والیبال هورسان رامسر که در فصل گذشته لیگ برتر با 12 پیروزی و 14 شکست در جایگاه دهم قرار گرفته بود از تیمداری در لیگ برتر انصراف داد.

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

مشکلات مالی و عدم حمایت مسئولان، دلایل کناره‌گیری تیم هورسان از حضور در لیگ برتر عنوان شده است.

تیم والیبال سایپا که در فصل گذشته با تنها یک پیروزی و 25 شکست به دسته یک سقوط کرده بود با خرید امتیاز هورسان به لیگ برتر بازگشته است. شنیده می‌شود که خودروسازان تهرانی قصد دارند تیم قابل قبولی را در سال 1403 راهی لیگ برتر کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم
  • بهترین زمان برای بازگشت: جود برنابئو را منفجر کرد
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  • دعوت ۵ فولادی به اردوی تیم فوتبال جوانان کشور
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر
  • مهاجم محبوب حسین عبدی دوباره در اردوی ملی