Web Analytics Made Easy - Statcounter

از هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر تیم ایثار شیمیدر قم برابر هیئت اراک به پیروزی رسید و صدرنشین شد. ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، تیم بسکتبال ایثار شیمیدر قم در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برابر هیئت اراک برد شیرینی کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قم در لیگ برتر بسکتبال با ویلچر با یک بازی برتر  با نتیجه 58-35 برابر هیئت اراک به پیروزی رسید.

کوارتر اول: 17 بر 10 ایثار، کوارتر دوم: 17 بر 8 ایثار، نیمه اول: 34 بر 18 ایثار، کوارتر سوم: 15 بر 8 ایثار و کوارتر چهارم با نتیجه 9 بر 9 مساوی به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر| برتری مخابرات اصفهان و ایثار شیمیدر قم مقابل حریفانبرگزاری 2 دیدار از هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر بسکتبال با ویلچرپیروزی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم برابر حریف آملی

شاگردان جواد شهره غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم با این پیروزی از 4 مسابقه با 7 امتیاز صدرنشین گروه دوم فصل 1398 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایران شدند.

ایثار شیمیدر قم با پایان بازیهای خود در مرحله مقدماتی منتظر نتیجه بازی هفته پایانی گروه دوم بین هیات اراک و شهروند آمل و تعیین حریف مرحله پلی آف است.

جدول گروه دوم:

1.ایثار شیمیدر قم 7 امتیاز

 2.شهروند آمل 5 امتیاز

 3.هیئت اراک 3 امتیاز

انتهای پیام/452/ف

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم تیم بسکتبال گروه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۶۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ دور رفت این رقابتها عصر امروز با دیدار تیمهای بسکتبال مهاباد و همدان در سالن دو هزار نفری مهاباد آغاز شد.

در این دیدار بسکتبالیست های مهابادی با اقتدار دو امتیاز این بازی را کسب کرده و 89 - 53 تیم حریف را شکست دادند.

در ادامه این رقابتها فردا تیمهای ایلام و همدان به مصاف هم می روند و روز جمعه هم تیم مهاباد به مصاف تیم بسکتبال ایلام خواهد رفت.

مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور در هشت گروه سه تیمی برگزار می شود که از هر گروه دو تیم صعود خواهند کرد و در پایان سه تیم به لیگ دسته یک کشور راه خواهند یافت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • ادامه پیروزی‌های مس، شهید شاملی و گیتی پسند در لیگ برتر هندبال ایران
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • جدول لیگ برتر فوتبال با صدرنشینی پرسپولیس
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • صدرنشینی سرخ‌ها با سوزاندن «نفت»/ پرسپولیس منتظر لغزش استقلال
  • بسکتبال NBA | سیکسرز همان آش و کاسه را مقابل هیت قرار داد
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام
  • لیگ NBA| لیکرز چگونه به پلی‌آف رسید؟